Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Korvahuppu kilpailuissa

Lähettäjä: Vilijonkka 
Päivämäärä:   6.6.25 13:30:32

Onko korvahupun käytössä jotain rajoitteita?

Re: Korvahuppu kilpailuissa

Lähettäjä: säännöt 
Päivämäärä:   6.6.25 13:33:09

^

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   6.6.25 13:37:00

Katso kilpailusäännöistä. Löytyy esim. Googlella.

Lähettäjä: ::: 
Päivämäärä:   6.6.25 13:39:48

SÄÄNNÖT. Ne PITÄÄ lukea ihan jokaisen kisaajan itse.

Lähettäjä: -*- 
Päivämäärä:   6.6.25 13:42:27

On, lue säännöt

Lähettäjä: Unna 
Päivämäärä:   6.6.25 14:09:48

Olen myös miettinyt tätä. Minulla on huppu, jonka korvassa lukee kingsland enkä ole uskaltanut tätä käyttää kilpailuissa, koska tekstin koko on suurempi kuin 3cm2 (noin 5cm pitkä). Monilla olen kuitenkin nähnyt logollisia huppuja kilpailuissa niin en tiedä kuinka tarkkaan näitä seurataan.

Lähettäjä: harrastelija 
Päivämäärä:   6.6.25 14:24:13

Oikeastiko tekstien tai logojen kokoa valvotaan??? On varmaan botinkin hupussa yli 3cm2 logo ja joka toisella on sellainen kilpailuissa!!

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   6.6.25 14:48:22

On niitä tuotemerkkejä jesarilla peitetty kun näihin puututtu.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   6.6.25 14:55:47

Lukekaa säännöistä! Mutta itse menen nyrkkisäännöllä että koulukisoihin ei logoja tai värikkäitä huppuja. Perus yksivärinen valkoinen, tummansininen tai musta. Joku kanttinnauha saattaa olla mutta ei kovin värikkäät. Estekisoihin ei niin tarkkaa, itse laitan kuitenkin mieluusti perus yksivärisen kanttinauhoilla ja mahdollisesti pikku logolla mutta en laittaisi huppua missä oikeasti isolla pelkkä merkin nimi. Koulukisoissa ei myöskään saa käyttää pitkää huppua!

Lähettäjä: ,., 
Päivämäärä:   6.6.25 18:54:14

Hieman sivujuonteena kertokaapa, kuinka hevosenne ratsastettavuus ja käytös kilpailuissa muuttuu, kun sillä on korvahuppu? Esimerkkejä voi laittaa sekä este- että koulukisoista.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   6.6.25 19:15:51

Meillä ei tunnu olevan merkitystä herkällä hevosella onko eristettyhuppu vai ei ollenkaan. Kesällä vaan ötököiden takia ja muulloin (esteillä) lähinnä ulkonäkösyistä kun käytetään fenwickiä missä ei korvaosia niin karvakorvainen poni näyttää aivan hölmöltä pelkästään se päässä.

Lähettäjä: Jesari 
Päivämäärä:   6.6.25 19:58:33

Jossain vaiheessa noista logosäännöistä oltiin tosi tarkkoja, yhdellä jos toisella ainakin estekisoissa oli jesarinpalalla niitä aina peitettynä kisoissa. Mutta se meno on jo tainnut unohtua, koska isojakin tuotemerkkien logoja näkee radoilla nykyään

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.6.25 20:31:45

Nyt ihan vilpittömästi kysyn ja toivon vastauksia ilman veetuilua, että mistä säännöistä löytyy kohta jossa puhutaan korvahupun logoista? FEI tack appissa ei asiasta ole mainintaa, ainoastaan kuva hupusta jossa ei ole logoa. Esteratsastuksen säännöissä kohdassa varusteet ei mainita sanallakaan korvahupun logoista mitään.

Lähettäjä: VB 
Päivämäärä:   6.6.25 20:42:03

Yleiset kilpailusäännöt:

"Suorituksen aikana ja palkintojenjaossa urheilijan vaatteissa tai varusteissa (ajoneuvoissa) (sisältäen, mutta ei rajaten
käyttöoikeutta vaunuihin) saa olla yhden kerran tuotteen valmistajan, tuotemerkki tai logo, joka ei sponsoroi ko.
urheilijaa. Logo tai tunnus saa peittää alan, joka on kooltaan enintään:
I. Kolme neliösenttiä (3cm2) (enintään – 1 cm korkea ja enintään – 3 cm leveä) vaatteissa ja varusteissa lukuun
ottamatta valjakkoajon valjaita."

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.6.25 20:58:23

Kiitos VB! Tota sääntöä noudattaen ei sais sit käyttää myös esimerkiksi BOT huopiakaan, sitä mallia jossa se logo esiintyy ympäri huopaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.