Lähettäjä: -
Päivämäärä: 6.6.25 10:25:28
Onneksi siitä "kuin keppihevoset, mutta oikeita"-sloganista on sentään luovuttu, kun sitä ei ymmärtänyt kukaan eikä siinä ollu mitään järkeä :D minulle tuli siitä lähinnä sellainen kuva että myyntihevosia verrattiin lapsille suunnattuihin leluihin.
Vähän harjoitusta, niin kyllä tuohon vielä saa ammattimaisen otteen.
Rakennekuva pitäisi ottaa suorassa ja mielellään vaakatasossa, vaikka se ei ihan someoptimoitu olekaan. Laittaisi vaakakuvan edes tuonne nettisivuille ja tiktokkiin sun muihin noita pystysuunnassa otettuja fiilistelykuvia. Lisäksi hevosista kannattaisi mainita iän lisäksi syntymävuosi.
Sivuston asetuksissa on jotain pielessä, koska oma työkoneeni tulkitsee sen vaaralliseksi/haitalliseksi sivuksi ja blokkaa sivustolle pääsyn.
Viimeinen kommenttini menee vähän hiusten halkomiseksi, mutta itse karsastan myös palvelun nimeä "webbihevoset", koska olen virtuaalitallisukupolven kasvatti ja jotenkin webbihevoset yhdistyy mielessäni virtuaalihevosiin. Olisin muotoillut palvelun nimen niin, että siitä kävisi selvemmin ilmi että kyse on palvelusta, jossa esitellään hevosia. Hevosweb tms, tai ehkä web-sana on ylipäätään jo vähän vanhentunut.
Palvelu itsessään on hyvä idea ja näen tuossa paljon potentiaalia. Suomesta puuttuu toimiva, nykyaikainen markkinapalsta hevosille. Palvelua voi myös laajentaa siihen, että palvelupaketteja olisi eri laajuisia - pelkkä hevosen myyjän itse laatima ilmoitus kuvineen, ammattilaisen laatima ilmoitus myyjän toimittamilla kuvilla ja tiedoilla, ammattilaisen esittelypaketti kuvineen, eri laajuisia markkinointi/somenäkyvyyspaketteja jne.
|