Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Oma talli tunnukset

Lähettäjä: h 
Päivämäärä:   3.6.25 07:37:55

Miten ihmeessä tuonne pääsee kirjautumaan, kauanko tunnusten käsittelyssä menee? Pitäisi tehdä omistajanvaihdos ja viimeksi olen hankkinut hevosen ennen tätä järjestelmää. Olipa kankea systeemi!

Re: Oma talli tunnukset

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   3.6.25 07:49:03

Sinun pitää tehdä tunnukset. Mene hippos.fi ja sieltä Heppa palvelun kautta Oma talliin. Myös etusivulla on suora linkki Oma talliin.

Kokeillaan toimiiko linkki, linkittää en valitettavasti osaa
https://heppa.hippos.fi/omatalli/authenticate?path=/

Tunnukset tulee nopeasti. Oma talli on todella näppärä, ei lainkaan kankea! Siellä on helppo tehdä omistajanvaihdokset ja itse pidän todella paljon lääkekirjanpidosta siellä!

Lähettäjä: kummeli 
Päivämäärä:   3.6.25 07:58:34

Ei ole enää oikein nykypäivää, että tunnukset luodaan manuaalisesti ja niiden käsittelyyn menee päiviä.
Miksi omatalliin ei voisi olla samanlaista suomi.fi-kirjautumista kuin trafiin, omakantaan ym?

Sovelluksena tuo omatalli on kyllä ihan näppärä ja toimiva, mutta tunnusten luonti on jämähtänyt 20 vuoden takaiseen aikaan.

Päivämäärä:   3.6.25 08:00:26

Olen siis odottanut tunnuksia jo päiviä. Ei missään tarvitse paria tuntia kauempaa odottaa, onko tämä siis normaali odotusaika?

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   3.6.25 08:41:42

Muuten todella toimiva mutta nuo tunnukset kesti muutaman päivän
Nyt kun ne on niin puhelinsoitolla saa tarvittaessa lisää oikeuksia ja homma hoituu. Spostitse hieman hitaampaa.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   3.6.25 08:59:34

Oletko siis hevosen ostanut jo ja vaihdos tekemättä? Paperisena omistajanvaihdos siis? Siinä tapauksessa tunnuksia et tarvi vaan laita paperi sähköpostilla Hippokseen omistajanvaihdokset@hippos.fi.

Sähköisenä jos on tekeillä, niin edellinen omistaja ei ole vielä pyyntöä voinut laittaakkaan sinulle, kun ei ole tunnuksia. Nyt tieten kesälomakausi alkanut, niin jos ei muutamaan päivään tunnukset tule niin soita Hippokseen ja kysy asiaa.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   3.6.25 09:02:37

Eikö edellinen kommentoija osaa lukea?
Mihin paperisessa omistajanvaihdoksessa tarvitsisi omatallin tunnuksia?

Päivämäärä:   3.6.25 09:04:34

Olen ostanut, kauppakirja ja passi kourassa. Eli ei siis tehdäkään omatallissa jos on jo ostettu? :D

Lähettäjä: / 
Päivämäärä:   3.6.25 09:57:52

Tehdään kyllä omatallissa, jos et halua papereja postitella hippokseen ja odotella iäisyyksiä

Lähettäjä: Sohvapöytä 
Päivämäärä:   3.6.25 10:36:25

Mä laitoin paperin muutama vuosi sitten sähköpostilla, koska myyjällä ei ollut omatallitunnuksia ja omistajanvaihdos näkyi tunnin päästä Hepassa eli eipä siinä tarvinnut iäisyyksiä odotella.

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   3.6.25 11:08:08

Mulla meni paperisena 3kk, lukuisia sähköposteja perään että voitteko toimia.

Mielummin OmaTallin kautta.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   3.6.25 12:16:24

Paperisena menee tasan niin kauan, kuin laskun maksajalla menee maksaa lasku ;)

Lähettäjä: .2 
Päivämäärä:   3.6.25 12:36:27

Tarkista ettei tunnukset ole roskapostissa

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   4.6.25 11:29:00

Ei ollut laskun maksusta minun 3kk ainakaan kiinni. ;) ;) ;)

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   4.6.25 14:29:33

No hippos ei yhä edelleenkään ole mikään virallinen järjestelmä. Siksi ei ole mitään tunnistautumis pakkoakaan.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   4.6.25 15:53:18

"Lähettäjä: h
Päivämäärä: 3.6.25 09:04:34

Olen ostanut, kauppakirja ja passi kourassa. Eli ei siis tehdäkään omatallissa jos on jo ostettu? :D"

Ei ole pakollista omatallissa tehdä. Jos omatallissa haluat tehdä niin vaatii myös, että myyjällä on sinne tunnukset ja ilmeisesti sitten myyjän kanssa sovitte, että hän käy omistajanvaihdoksen tekeen, kun saat tunnukset?

Jos sulla kauppakirjan lisäksi on se paperinen omistajanvaihdos jo täytettynä, niin nakkaat siitä vain kuvan hippokseen tuohon yllämainitsemaani osoitteeseen niin max. viikko (tais olla vakiopäivät jolloin tuo sähköposti niillä katotaan) ja vaihdos tehty ja lasku tulee sähköpostilla. Ja tähän ei siis omatalli-tunnuksia tarvi. Paperia ei tarvi lähettää fyysisesti mihinkään.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.