Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  equestrainapp kokemuksia

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.5.25 14:35:15

Onko joku käyttänyt tuota equestrainapp sovellusta ja millaset kokemukset on ollut siitä?

Re: equestrainapp kokemuksia

Lähettäjä: VB 
Päivämäärä:   27.5.25 14:41:09

Hyvin toimii, monipuolisesti ohjelmia.

Iso osa treeneistä tosin niin lyhyitä ja/tai kevyitä, että en tiedä miten paljon tehoa on oikeasti, ellei tee useampaa peräkkäin tai oikeasti säännöllisesti.

Lähettäjä: ..y 
Päivämäärä:   27.5.25 19:50:59

Seassa on ihan hyvä olla lyhyempiä ja kevyempiä treenejä, että niitä viitsii ja ehtii tehdä, vaikka on kiire tai ei jaksaisi. Monilla jää tekemättä, jos treeniin menee aina 20 minuuttia ja se on niin raskas, ettei jaksaisi yhtään mitään enää tänään. Noita lyhyitä ja kevyitä treenejä on varmasti toivottu, että niitä ehtii tehdä pitkin päivää ja myös väsyneenä.

Päivämäärä:   27.5.25 22:29:49

Oon tykännyt juuri ton takia - mulla ei ole aikaa! Mutta 10 min saa revittyä jostain ja alkaa tuntua ratsastuksessa.

Tykkään että harjoitukset on täsmänä juuri mun isoimpiin ongelmiin.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   28.5.25 10:05:48

Mä otin sen ilmaisen kokeilun viikoksi ja tykkäsin kovasti. Siellä on kyllä pitempiäkin treenejä tarjolla, mutta oikeastihan kesto ei kerro treenin tehosta mitään. Itse en raaski maksaa niin paljoa, että ostaisin käyttööni, mutta jos olisin vähän vähemmän pihi niin tilaisin ehdottomasti. Kivoja ja monipuolisia treenejä ja sovellus helppokäyttöinen. Videot tosin olivat muistaakseni englanniksi, että jos ei ollenkaan englantia ymmärrä niin ei välttämättä saa 100% kaikkea irti, mutta kyllähän siitä silmälläkin näkee mitä pitää tehdä :D

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   28.5.25 10:12:18

Kokeilin kuukauden verran ja totesin, että ei jatkoon.
Mielestäni treenit oli vähän sellaista päämäärätöntä haaristelua ja pyllistelyä. Hyödyllisiä ehkä niille, jotka ei harrasta mitään muuta liikuntaa, mutta aktiivitreenaajalle tai -liikkujalle equestrainista ei ole oikein mitään hyötyä.

Päivämäärä:   28.5.25 14:31:35

Musta se on kohdennettukin nimenomaan niille, jotka ei muuten niin oheisliiku ja joiden suurin syy siihen on aikapula. Joten sille markkinalle lyhyet, tiettyyn asiaan keskittyvät treenit, jotka voi tehdä kotona, on varmasti sopivia. Jos on enemmän aikaa, ainahan voi tehdä monta treeniä putkeen. Mutta ainakin itselleni sopii joku vartin helppo jumppa, jonka voi tehdä etätöissä kahvitauolla.

Jos taas ratsastuksen lisäksi jo valmiiksi treenaa enemmän, tuskin noista kauheasti on hyötyä, ellei jotain tosi spesifiä venyttelyä vaikka hae. Mutta muuten luulisin, että treenaajilla on jo ohjelmat ja suunnitelmat eikä tarvetta tämmöiselle.

Lähettäjä: Asdfghjkl 
Päivämäärä:   28.5.25 15:24:33

Kuuntelin yhden luennon tältä neidiltä, englanti oli vähän rasittavaa kuunnella kun on niin selvä Suomi-aksentti. Ja, hän käytti kirosanoja monta kertaa luennon aikana jotka mun korvaan särähtää epäammattimaisuutena. Eli en ostanut tilausta.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   28.5.25 15:56:57

Mä olen ollut hänen livetreenissä ja oli kyllä oikein asiallinen, eikä todellakaan kironnut :D Englanti myös videoissa ihan sujuvaa.

Lähettäjä: p9) 
Päivämäärä:   28.5.25 16:48:35

"Ja, hän käytti kirosanoja monta kertaa luennon aikana jotka mun korvaan särähtää epäammattimaisuutena."

Tämä. Vaikka itsekään en ole siisti suustani ja kiroilen liikaa, niin silti en pidä siitä, että joku kiroilee työssään, asiakkaiden kuullen, tai muuten järkevän tekstin loppuun vaikka kirjoittaa "s44tana". Tai laittaa väliin vettu-sanoja. Antaa todella osaamattoman kuvan kyseisestä henkilöstä.

Lähettäjä: 101 
Päivämäärä:   31.5.25 09:20:05

ainakin nyt tulevan päivityksen perusteella näyttäisivät ottaneen palautteet huomioon varsinkin tuohon treenien helppouteen liittyen ja näyttäisivät tuovan salitreenitkin takaisin

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.