Lähettäjä: Hankkikaa elämä
Päivämäärä: 27.5.25 19:41:37
Nyt täytyy kyllä tulla sanomaan, että hävettää välillä olla suomalainen. Oli aihe mikä tahansa, niin suomalaisen on pakko kaivaa väkisin pahaa sanottavaa ja moitittavaa vaikka ei välttämättä ole edes ollut paikalla tai tiedä asiasta mitään. Huudellaan täällä netissä, mutta ei olisi pokkaa olla yhteydessä järjestävään seuraan ja jutella asiasta. Nimenomaan olkaa edes kiitollisia kuinka talkoilla vapaaehtoiset järjestää tämmösiä tapahtumia. Tässäkin kyseessä pieni seura, joka antaa kaikkensa tapahtumalle rakkaudesta lajiin. Seuralla ei ole edes varsinaisesti omaa paikkaa tai talliyhteisöä, koska sellaista ei ole ollut vuosikausiin Urjalassa. Minä olin kisoissa hoitajana ja missään ei ole näin hyvin järjestettyjä kisoja vai ennenkaikkea se tapa millä seura järjestää. Kilpailu on nimenomaan matalan kynnyksen kilpailu. Ja se joka aloitti tämän, niin miksi et ollut itse katsomassa kisoja tai seurannut kyseisen seuran postauksia tai katsonut esimerkiksi valokuvaajien kuvia, josta selkeästi välittyy se mahtava tunnelma.
Kummajaiset olivat tänä vuonna parhaimmat kuin koskaan, niihin oli panostettu huolella ja kisaajista pidetään hyvää huolta sekä selkeää infoa saa!
|