Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kun tuomarilla on asiaa

Lähettäjä: Exä 
Päivämäärä:   26.5.25 22:50:40

Pitääkö tuomarin suullista palautetta ottaa vastaan? Enkö sitoudu kirjalliseen arvioon enkä mihinkään keskusteluun?

Re: Kun tuomarilla on asiaa

Lähettäjä: Kutsu 
Päivämäärä:   26.5.25 23:07:48

Yleinen tapa harkkakisoissa, kun talkooväkeä ei vain ole. Meillä kyllä kutsuun on tapana laittaa, että radasta saa suullisen palautteen eikä kirjallista. Ne, jotka eivät halua kaikkien kuulevan palautetta (tuomari kertoo sen mikkiin), menevät sitten jonnekin muualle kisaamaan.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.5.25 23:25:38

Tarkoitetaanko tässä nyt, että tuomarilla on asiaa muutoin kuin radan arvostelu? Silloin se on syystä ja kyllä se on ihan hyvä käydä kuulemassa, ettei tule itselle yllätyksenä esim. keltainen kortti. Eipä se tuomari turhaan halua kenenkään kanssa jaaritella.

Ja mitä tulee suulliseen palautteeseen radasta, itse ainakin koe sen erittäin hyödyllisenä. Se luo tilaisuuden keskustelulle ja näkökulmille, itse ainakin olen myös saanut hyviä vinkkejä ratsastukseen tuomarin palautteesta.

Lähettäjä: &€#? 
Päivämäärä:   27.5.25 03:47:44

Aika luupäinen olet jollei suullinen huomautus jostain mene perille. Ei sinne huvikseen pyydetä.

Lähettäjä: Ok 
Päivämäärä:   27.5.25 07:11:18

Öö.. jos tuomari haluaa jostain asiasta keskustella, niin kannattaa mennä kuulemaan. Joskus voi olla huomautus tai moite, joskus taas esim hevosen hyvinvointiin liittyvä juttu (esim joku remmi auki, vyö löysä, satula luisunut pois paikalta ym).
Rataharkoissa usein on tapana antaa myös suullinen palaute. Jos et sitä halua, niin menetät myös mahdollisuuden esim kysyä jotain.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.