Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  just dressage

Lähettäjä: söpis 
Päivämäärä:   26.5.25 22:35:45

Mietiskelin tässä heiltä messuilta tilattua kypärää odotellessa, että odottaakohan kukaan muu? Onko heillä yhteydenpito aina niin huonoa, ettei meinaa kuulua mitään vastausta kyselyihin? Onko joku jo saanut heiltä messuilta tilatun kypäränsä?

Re: just dressage

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   26.5.25 22:37:24

Ou nou taasko näitä kauppoja menee konkkaan? :/

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.5.25 23:06:52

En usko että JD menee konkkaan, voi olla vaan vähän esim jonoa kypärätehtäällä kun kesä on tulossa. :)

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   26.5.25 23:08:00

Mutta miksi ei vastata kyselyihin? Tuskin niitä niin paljon satelee.

Päivämäärä:   27.5.25 00:24:06

Yritän kyl ymmärtää että toimitusaika venyy luvatusta 3-4viikosta nyt jo 7. viikkoon. Oon ite aspatyössä ja tajuan että joskus toimittajilla jostain syystä kestää. Vähintä mitä ootan on ainakin omatoiminen pahottelu ja väliaikatiedot tän asian kanssa. Siks kysyinki täällä että onkohan joku muu samassa tilanteessa vai kenties jo saanu kypäränsä jo. Oispa kyllä kiva saada kokonaan messuilla jo maksettu kypärä.

Lähettäjä: niin no 
Päivämäärä:   27.5.25 01:28:02

Ihme touhua.

Tilaat kypärän jostain hollantilaisesta tai saksalaisesta verkkokaupasta, ja saat sen kolmessa päivässä...

Lähettäjä: Öö 
Päivämäärä:   27.5.25 07:32:11

Eikös tää firma ollu se, joka on jättänyt useammalle mittatilaus saappaat toimittamatta?

Päivämäärä:   27.5.25 07:45:49

tällä on menny jo pitkään huonosti

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   27.5.25 07:50:20

"Eikös tää firma ollu se, joka on jättänyt useammalle mittatilaus saappaat toimittamatta?"

Se taisi olla Smart Riders joka meni konkkaan.

Lähettäjä: Lola 
Päivämäärä:   27.5.25 08:25:02

Itse asioinut täällä monesti, tosin St Hippolytin merkeissä, mutta aina saanut hyvää asiakaspalvelua.

Päivämäärä:   27.5.25 08:32:07

Kattokaapa trattolista.

Päivämäärä:   27.5.25 12:52:10

Täällä sama tilanne, kypärää ei kuulu ja viesteihin ei vastata. Itsellä 500€ messutilauksessa kiinni…

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   27.5.25 13:03:46

Lähettäjä: ..
Päivämäärä: 27.5.25 07:50:20

"Eikös tää firma ollu se, joka on jättänyt useammalle mittatilaus saappaat toimittamatta?"

Se taisi olla Smart Riders joka meni konkkaan.

Smart riders jätti mittatilaussaappaita toimittamatta ja JD ratsasti sitten smart ridersin konkalla ja somekohulla itselleen irtopisteet antamalla Arville saappaat.
Vaan eipä taida just dressagella olla omatkaan asiat kunnossa.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   27.5.25 13:08:22

Mikä on trattolista?

Lähettäjä: Sennu 
Päivämäärä:   27.5.25 13:16:58

Tratta ei tratto

Lähettäjä: Myday 
Päivämäärä:   27.5.25 13:27:33

Itse olen tehnyt yhden tilauksen ko. Firmasta. Se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta. Näin ala-arvoista ja töykeää asiakaspalvelua en ole saanut mistään muualta. Heillä ei tunnu olevan asiakaspalvelun perusteet hallussa. En käsitä miten ko yritys voi olla ede hengissä vielä.

Ps. Lts equine patjat saa halvemmalla suoraan valmistajalta just dressagen aleista huolimatta.

Lähettäjä: Friiida 
Päivämäärä:   27.5.25 13:28:30

En ymmärrä miksi kukaan käyttää tällaisia välikäsiä välissä eikä tilaa suoraan

Päivämäärä:   27.5.25 15:07:27

LähettäjäMyday

Päivämäärä27.5.25 13:27:33

Itse olen tehnyt yhden tilauksen ko. Firmasta. Se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta. Näin ala-arvoista ja töykeää asiakaspalvelua en ole saanut mistään muualta. Heillä ei tunnu olevan asiakaspalvelun perusteet hallussa. En käsitä miten ko yritys voi olla ede hengissä vielä.

Ps. Lts equine patjat saa halvemmalla suoraan valmistajalta just dressagen aleista huolimatta.

..

Olen ihmetellyt sitä kaksi yhden hinnalla kampanjaa, joka toistuu aika usein.

Päivämäärä:   27.5.25 15:13:17

Huonot kokemukset ja huono asiakaspalvelu. Ostin 2024 messuilla kypärän ja sen toimittamiseen meni 3kk ja sai kysellä perään. Olisin halunnut rahat takaisin mutta se ei onnistunut. Oli siis eka ja vika kerta kun sieltä ostan mitään

Päivämäärä:   27.5.25 16:44:36

Asiakkaalla on oikeus purkaa kauppa eli jos ei vastata kyselyihin tai ei suostuta purkamaan kauppaa vaikka toimitus vain venyy ja venyy, niin kuluttajaneuvontaan yhteys ja sieltä ohjeet, miten toimia. Tällaisille yrittäjille ei tule antaa periksi, jos te haluatte ennemmin ne rahat takaisin ja toimitus on viivästynyt, niin teillä on siihen täysi oikeus, sanoi yrittäjä mitä tahansa.

Lähettäjä: what 
Päivämäärä:   27.5.25 17:03:32

Siis menikö joku nyt maksamaan jotain etukäteen ja odottaa toimitusta...älkää nyt semmosta virhettä tehkö!

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   27.5.25 17:41:26

Ja koskaan ei kannata maksaa koko summaa. Jokin varausmaksu tyyliin 50€.

Lähettäjä: Entinen asiakas 
Päivämäärä:   27.5.25 18:13:46

En enää osta täältä mitään. Karmea asiakaspalveluasenne, heikkolaatuiset housut nuppuuntuivat muutamassa kk ja surkeat mittatilaussaappaat. Huonommat kuin halvat Hööksit, jotka kestäneet jo pidempään.

Päivämäärä:   27.5.25 18:44:32

Jooooo.... kiva että muutkin samassa tilanteessa. Tänään viimeksi yritin tavoitella sähköpostitse. Mä olisin NIIN valinnut toisen kypärämerkin, jos oisin tienny että mun 400€ matkaa maailmalla vaikka kuinka pitkään. Itkettää suututtaa ja @!#$ tällänen toiminta. Ja todellakin oisin tahtonu sen kypärän. ja tarvinnu.

Hyvä jälkiviisaana teidän huudella, että ei kannat maksaa etukäteen. Yleensä kun nettikaupasta jotain tilaa, tai tilaa etukäteen niin pitää se tilaus myös maksaa. Eipä usein tuu mieleenkään että näin käy.

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   27.5.25 18:46:58

Kom yrityksellä ei ole maksuhäiriömerkintöjä. Älkää sotkeko muihin.

Päivämäärä:   27.5.25 19:59:26

Tilasin mittatilaussaappaat messuilta juuri siksi ettäoli mahdollisuus sovittaa eri kokoja. Toimitus luvattiin ”yleensä tulee kuudessa viikossa”. Kun tiedustelin viiden viikon kohdalla, että koska nämä kyseiset tilaamaani saappaat tulevat (liitteenä tilausvahvistus) sain vastauksen että ”yleensä tilaussaappaat tulevat kuudessa viiva kahdeksassa viikossa”. Ei edes yritystä tarkistaa, että onko juuri se nimenomainen tilaus edes lähetetty sinne tehtaalle.

Harmittaa kun on ihan hemmetin iso tukku rahaa kiinni tuotteessa eikä mitään tietoa että tuleeko se tuote vai ei. Viestintä on kyllä luokatonta.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.5.25 20:12:22

Täältä ei pidä kenenkään tilata mitään, samat rojut saa muualta edullisemmin ja paremmalla palvelulla. Yhdet mittatilaussaappaat tilasin, joiden toimitus ensin venyi (tästä ei saanut mitään infoa edes itse kysymällä) minkä jälkeen saapuivat väärin mitattuna eli eivät edes sopineet. No toinen ikuisuus odottelemaan uusia. Missään vaiheessa ei edes pahoiteltu kertaakaan. En jaksa enää edes muistaa montako kuukautta saappaiden saamiseen yhteensä meni.

Päivämäärä:   27.5.25 20:35:28

"Itsellä 500€ messutilauksessa kiinni…"

Apua! Messuistahan on jo ikuisuus!

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   27.5.25 20:40:20

Minkä merkin kypärän tilasit? Olisit tilannut tehtaalta suoraan…

Päivämäärä:   27.5.25 22:30:01

Jep:

Tilasin Kepin. Halusin sovittaa ja menin tän kypärän takia alunperinkin messuille. Haaveissa oli löytää se unelmien kypärä, kun oon 7v käyttäny samaa. ehkä jopa messualella. Toki jälkiviisaanaa voin sanoa että olisin tilannut sen suoraan tehtaalta. mistäpä näistä vaan ikinä tietää.

Päivämäärä:   28.5.25 07:25:38

Naurattaa nämä "miksi et tilannut suoraan tehtaalta". Melko harvalta tehtaalta edes saa tilattua suoraan tavallisen kuluttajan roolissa. Heillä on omat sopimusyrittäjät ja edustajat eri maissa ihan tarkoituksella.

Lähettäjä: ee 
Päivämäärä:   28.5.25 07:51:24

"Naurattaa nämä "miksi et tilannut suoraan tehtaalta". Melko harvalta tehtaalta edes saa tilattua suoraan tavallisen kuluttajan roolissa. Heillä on omat sopimusyrittäjät ja edustajat eri maissa ihan tarkoituksella."

just näin. Joillain voi olla omat verkkokaupat mutta kaikkiin ei kuluttaja pääse tilailemaan.

Lähettäjä: l 
Päivämäärä:   28.5.25 09:27:06

"Naurattaa nämä "miksi et tilannut suoraan tehtaalta". Melko harvalta tehtaalta edes saa tilattua suoraan tavallisen kuluttajan roolissa. Heillä on omat sopimusyrittäjät ja edustajat eri maissa ihan tarkoituksella."

JEP! Aika harvalta valmistajalta/tehtaalta saa suoraan tilattua! :'D Itse olen joskus epätoivoissani googlaillut valmistajaa että saisiko sieltä suoraan kun kaupassa ei ole, ei se ihan noin vain onnistu. Tai siis ei onnistu ollenkaan. Muutenkin miksi jälkiviisastella kun oletus kuitenkin on että kun jotain ostaa niin sen myös saa.

Päivämäärä:   28.5.25 14:47:42

nyt oli viimein vastattu että ensviikolla pitäisi tulla. huoh.. empä tiiä mitä tän kans tekis. Ja mitään takeita kun ei ole, että varmasti tulee ensviikolla. @!#$ niin suunnattomasti.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   28.5.25 15:07:50

Bisnoden julkinen lista osasi kertoa että yrityksellä on yli 20.000 euroa maksuja perinnässä. Se on aika paljon kun tuo on ns henkilöyritys eli yhden ihmisen takana.

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   28.5.25 16:14:03

oho

Päivämäärä:   28.5.25 16:44:10

Musta tuntuu että joka vuosi messujen ja/tai hihsin jälkeen kysellään samaa kys firman tilauksista. Eli tapana taitaa valitettavasti olla siellä.

Päivämäärä:   28.5.25 19:37:18

Mä tilasin viime vuonna toiselta firmalta messu viikonloppuna netistä ihan perus Mountain Horsen saappaat ku oli pienellä alella. Sain loppuviimeksi ne elokuussa useamman kyselyn jälkeen vaikka toimitus piti olla viimeistään toukokuussa. Sain sentään saapassukat extrana paketissa.

Päivämäärä:   28.5.25 23:42:26

Kun kyselin saapastilauksesta, että koska se tilaus on nyt mennyt sinne tehtaalle minulle kerrottiin että ”harjoittelija on kertonut väärän toimitusajan” ja että toiminta on vasta nyt palautunut normaaliksi messuista johtuen. Eli ilmeisesti niitä messuilla tehtyjä tilauksia ei ole vielä edes tehty.

Kyllähän tässä alkaa tarkoituksellisen huijaamisen maku alkaa olla suussa. Harmittaa ihan todella paljon että menin tällaiseen.

Päivämäärä:   29.5.25 14:59:45

Kyselkää suoraan valmistajalta onko tilausta edes tehty?

Lähettäjä: rfrf 
Päivämäärä:   29.5.25 15:28:55

Kannattaa kysyä neuvoa myös kuluttajaneuvonnasta jos esimerkiksi toimitusajat on kohtuuttomia tai vastauksia ei kuulu ja rahat on sisällä.

https://www.kkv.fi/kuluttaja-asiat/kuluttajaneuvonta/

Päivämäärä:   29.5.25 22:37:26

!.

Mulle on jo viikkoja sanottu samaa, että toiminta vasta nyt palautuu messujen jälkeen, ollu sairastapauksia yms yms
Varmaan 3-4viikkoa? on luvattu että sillä viikolla tulee. Millon mitäkin perusteluja, puhelimitse kertoivat että toimitus viivästynyt koska italialaisista ei voi ikinä tietää milloin toimittavat, vaikka olisi sille päivää luvattu. Eli luvattu alle 4vko toimitusaika voikin siis vissiin olla mitä vain 4-200viikon väliltä, koska italialaiset. Ensviikkoon annan aikaa, sitten yritän taas tavoitella ja jos ei kuulu, niin laitan asian eteenpäin.

Päivämäärä:   30.5.25 09:04:05

Kiva syyttää valmistajaa. Mun kokemus italialaisista valmistajista on, että toimittavat kyllä täsmällisesti. Pitää vaan tietää että elokuussa siellä ei tapahdu mitään. Toki kepin kanssa en ole toiminut, mutta muutaman muun, kun itse olin hevostarvikeliikkeessä töissä

Lähettäjä: wew 
Päivämäärä:   30.5.25 09:21:50

"Kiva syyttää valmistajaa. Mun kokemus italialaisista valmistajista on, että toimittavat kyllä täsmällisesti. "

sama tuli mieleen, kuten myös se Arvin kirjoitus että otti itse yhteyttä Italiaan (toisen tarvikeliikkeen tilauksen jumittaessa) jossa kerrottiin ettei ole rahoja saanut eikä siksi asia etene...

Lähettäjä: Kingi 
Päivämäärä:   30.5.25 09:57:45

Minä tilasin heiltä Kingsleyn vyön. Toimitus viivästyi (n. 2 viikkoa), mutta aina sain vastauksen kyselyihini ja pahoittelut viivästymisestä. Ei siis sinällään mitään moitittavaa heidän toiminnastaan.

Päivämäärä:   30.5.25 10:32:50

LähettäjäKingi

Päivämäärä30.5.25 09:57:45

Minä tilasin heiltä Kingsleyn vyön. Toimitus viivästyi (n. 2 viikkoa), mutta aina sain vastauksen kyselyihini ja pahoittelut viivästymisestä. Ei siis sinällään mitään moitittavaa heidän toiminnastaan.

..

Ei anna siltikään hyvää kuvaa yrityksestä, koska kaikki toimitukset ovat aina pääsääntöisesti myöhässä. Eli raha kelpaa, mutta ilmeisesti tilauksia ei tehdä todellakaan heti.

Päivämäärä:   30.5.25 23:22:39

Vahingossa huomasin että kotielaintarvikekin yrityssaneerauksessa. Järkyttävää. Hevossektori lamassa.

Lähettäjä: Näin on 
Päivämäärä:   31.5.25 11:35:49

Kyllä näin on. Ja Suomessa meillä on pitkä matka ja kalliit rahdit. Ei voi edes joka kypärää/ saapasparia tilata erikseen. Korkeampi alv kuin muualla euroopassa. Ei ole ihme ettei kannata yrittäminen. Harvalla hevosihmisellä muutenkaan nyt rahaa kuluttaa ylimääräistä varusteisiin. Ne ostetaan mitä pakko.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   31.5.25 15:16:58

Ei voi kyllä valmistajaa syyttää. :D Jos katsoo ihan KEP omaa verkkokauppaa niin siellä on kyllä kypärää valmiina.
Ei kypärää valmisteta vain tilauksesta, kyllä niillä on kokoja jatkuvasti varastossa.
Custom made väristä / kypärästä tuskin kyse?

Kato sieltä onko sun tilaama kypärä varastossa? Jos on niin JD pissii linssiin.
https://www.kepitalia.com/en/

Päivämäärä:   31.5.25 20:57:48

Joo ei oo mikään custom made. valitsin kyllä beigen leukaremmin, sillä se oli ilman lisämaksua valittavissa. Ei taida sekään olla syy siihen, että toimitus viivästyy viikkoja. Katsotaanpa ensviikolla, alkaako kypärää kuulumaan. En rehellisesti vaan usko enää heidän lupauksiin, joten empä ylläty mikäli ei kuulu mitään.

Päivämäärä:   2.6.25 12:48:31

Kysytään näin päin, onko kenenkään tilaus tullut?

Lähettäjä: /// 
Päivämäärä:   2.6.25 13:11:20

Vaikka tilaisi Kepiltä custoimodun on toimitusaika max 3-4 viikkoa, usein tulee jo reilussa kahdessa. Kepille pitää maksaa etukäteen ennekuin mikään tavara menee edes tekoon....

Päivämäärä:   2.6.25 14:10:29

Saapa tosissaan nähdä, miten tän kanssa käy.

///, kiva tietää toi kustomoitujenkin toimitusaika. Eli tän kans ei todellakaa ois pitäny näin kauaa kestää.

Päivämäärä:   2.6.25 14:19:04

lähes kaikille tehtaille pitää lasku olla maksettu ennekuin tavara lähtee liikkeelle ja jos ei ole, tavara ei lähde. tästä syystä ne toimitukset 'viivästyy'.

Lähettäjä: astro 
Päivämäärä:   2.6.25 14:21:01

Lähettäjä: P
Päivämäärä: 2.6.25 14:19:04

lähes kaikille tehtaille pitää lasku olla maksettu ennekuin tavara lähtee liikkeelle ja jos ei ole, tavara ei lähde. tästä syystä ne toimitukset 'viivästyy'.

Juurikin näin. Syy viivästyneillr toimituksille hyvin hyvin harvoin on siellä tehtaan päässä.

Lähettäjä: l 
Päivämäärä:   2.6.25 14:32:38

"Olisin halunnut rahat takaisin mutta se ei onnistunut."

Mitä hemmettiä..? Mikä oli syy ettei onnistunut? Kieltäytyivätkö oikeasti purkamasta kauppaa?

Päivämäärä:   2.6.25 14:49:33

Minun kohdalla kieltäytyivät palauttamasta rahoja koska kypärä oli jo lähetetty tehtaalta jolloin kuulemma ei ole enää mahdollista purkaa kauppaa.. kuitenki kypärän tulossa kesti yhä tämänkin jälkeen. Kyse ei ollut siis customoidusta kypärästä vaan ihan perus mallista

Päivämäärä:   2.6.25 15:06:53

Kiva.. ei hyvältä kuulosta kyllä.

Lähettäjä: Juppe 
Päivämäärä:   2.6.25 17:20:15

Ei ole vielä saapuneet messuilta tilatut saappaat, mutta vielä taidetaan olla ilmoitetussa marginaalissa 6-8 vkoa.

Lähettäjä: Kyllä 
Päivämäärä:   2.6.25 17:25:03

Kaupan voi purkaa jos ei ole tilauksesta tehty tuote. Js siinäkin tapauksessa boi jos on jotain reklamoitavaa. Jos tilaat ihan perus kypärän EI ole mitään syytä miksi et saisi kauppaa purkaa.

Päivämäärä:   2.6.25 18:39:57

Kauhea palvelu

Lähettäjä: daa 
Päivämäärä:   2.6.25 18:46:20

Kyllä tehtailla/valmistajilla on ajoittain vaikeuksia saada materiaaleja ja osia valmistusta varten, jolloin toimitukset satunnaisesti viivästyy. Mutta jos samalla myyjällä on jatkuvasti ongelmia useiden eri valmistajien kanssa, niin...

Vastuullinen myyjä suostuu kyllä kaupan purkuun, jos toimitusaika menee kohtuuttoman pitkäksi, koska myös he voivat tällöin peruuttaa tehdastilauksen. Mutta jos customoidun tuotteen valmistus on jo aloitettu, purku ei ole vaihtoehto.

Lähettäjä: 46 
Päivämäärä:   2.6.25 18:46:49

verkkoakauppa/etämyynti tilauksen saa lain mukaan peruuttaa aina. Tarkistakaa lainpykälät.

Lähettäjä: voihan 
Päivämäärä:   2.6.25 19:31:15

Jos tuote kustomoidaan asiakasta varten, tilaus on myös lainpykälien mukaan silloin sitova. Eri asia on sitten, jos toimitus viivästyy merkittävästi luvatusta. Ja merkittävä tarkoittaa todellakin pitkää aikaa...

Päivämäärä:   2.6.25 20:24:59

Kypärässä tuskin on sellaisia materiaaleja joiden saanti olisi jotenkin hankalaa välillä... Lähinnä muovia.

Lähettäjä: wanha 
Päivämäärä:   2.6.25 22:45:58

"Minun kohdalla kieltäytyivät palauttamasta rahoja koska kypärä oli jo lähetetty tehtaalta jolloin kuulemma ei ole enää mahdollista purkaa kauppaa.."

Mitä hemmettiä!

Tuohan on aivan täyttä soopaa. :/

Jos taviskypärä on lähetetty tehtaalta, se ei ole sinun ongelmasi. Sitten myyvät sen toiselle omasta varastostaan.

Päivämäärä:   2.6.25 23:23:50

Kypärä oli tänään heille saapunut. Toimitustavan olivat ryssineet ja osotetiedot johonkin kadottaneet. Matkaa mult heidän luo kuitenkin 700km, joten en oo valinnut noutoa. Onneksi tuttu menossa sinne suuntaan tällä viikolla ja lupasi sen noutaa, jottei tarvitse odotella toimitusta seuraavaa ikuisuutta. Saa nähdä mitä paketista paljastuu, toivottavasti oikea tuote.

Lähettäjä: Äö 
Päivämäärä:   2.6.25 23:30:27

Haha, bongasivat tämän keskustelun ja tuli vipinää kinttuun. Aloittaja kirjoitti tänne näköjään viikko sitten, mikä on se normaali toimitusaika Euroopasta... ;)
Ensi kerralla sovittakaa messuilla ja tilatkaa jostain isosta kansainvälisestä verkkokaupasta.

Lähettäjä: Uppe 
Päivämäärä:   2.6.25 23:33:23

Missä tämä liike sijaitsee? Kuka tätä pitää?
Toivottavasti saatte maksetut tavarat.

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   2.6.25 23:38:38

Ihan kiitokseksi tuosta valehtelusta sovittaisin kypärän ja palauttaisin sen.

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   2.6.25 23:45:03

"Joo ei oo mikään custom made."

Eli ei ole mitään mittatilaustuotetta odotettu viikkokaupalla.

Päivämäärä:   2.6.25 23:50:44

"Bisnoden julkinen lista osasi kertoa että yrityksellä on yli 20.000 euroa maksuja perinnässä. Se on aika paljon kun tuo on ns henkilöyritys eli yhden ihmisen takana."

Linkki?

Jos tämä on totta niin tuo yritys on kuluttajalle jo iso riski ja syy tehdä pelkkää käteiskauppaa tavaraa vastaan..!

Päivämäärä:   2.6.25 23:55:33

Mä kans luulen että tänne kirjottaminen joudutti tätä prosessia. Harmi homma, mikäli tähän piti lähteä että saa maksetun tavaran itelleen.

Valitettavasti mä kyl haluun ton kypärän. Muuten palauttaisin ja tilaisin muualta, mutta tolla beigellä remmillä hankala löytää mistään. Toivottavasti se on nyt oikee kypärä. Pitää käskeä tutun siellä heti tarkistaa, ettei roudaa sitä tänne mulle ja onkin väärä.

Liike sijaitsee ilmeisesti espoossa. Pitäjästä ei tietoa.

Lähettäjä: Eppu 
Päivämäärä:   3.6.25 00:16:41

Kotieläintarvikekin? Jossain aikaisemmassa keskustelussa oli jo listattu näitä lopettavia, Smart Riders, Viljar Shop, ja joku kolmas?

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   3.6.25 07:59:48

Viljar Shop kuitenkin käsittääkseni hoiti lopettamisensa asiallisesti.

"Kypärä oli tänään heille saapunut. Toimitustavan olivat ryssineet ja osotetiedot johonkin kadottaneet. Matkaa mult heidän luo kuitenkin 700km, joten en oo valinnut noutoa. Onneksi tuttu menossa sinne suuntaan tällä viikolla ja lupasi sen noutaa, jottei tarvitse odotella toimitusta seuraavaa ikuisuutta. Saa nähdä mitä paketista paljastuu, toivottavasti oikea tuote."

Tässä tapauksessa niiden pitäisi se laittaa paketissa niiden kuluun sun luo.. Ihme touhua. Mutta ehkä turvallisempi että tuttu käy paikan päältä hakemassa jos onkin ihan väärä.

Jeps liike sijaitsee Espoossa Tapiolassa, netistä varmaan voi halukkaat etsiä nimiä, tänne niitä ei kannata kirjoitella..

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   3.6.25 08:03:09

Ai ei sijaitsekaan enää Tapiolassa, vaan jossain hallissa motarin vieressä. Noh Espoo anyway.

Mäkin jatkossa sovittelisin vain messuilla juttuja ja tilaisin ihan muualta oikean koon jatkossa tai hakisin kaupan hyllystä.. Tuntuu jokainen pieni hevostarvikeliike olevan nykyään iso riski kuluttajalle. Hipposport nyt ehkä ainut luotettava pieni.. Tietääkseni.

Päivämäärä:   3.6.25 08:27:33

Hippo on ihan jotain muuta kuin pieni. Menkääpä katsomaan liikevaihto. Hipossa on myös hipon hinnat, kaikessa +20%

Päivämäärä:   3.6.25 08:30:09

Pieni se on verrattuna johonkin Hööksiin tai Horzeen, tai vastaaviin mitä Euroopassa on.

Päivämäärä:   3.6.25 09:33:17

No ei tämäkään kauan ehtinyt olemaan auki?

https://vsratsutarvike.com

Päivämäärä:   3.6.25 12:36:26

K I V A...

Lähettäjä: Fax 
Päivämäärä:   3.6.25 14:26:40

Tuleekohan tuolta verkkokaupasta tilaukset noin muuten? Uskaltaako tilata mitään?

Lähettäjä: _ 
Päivämäärä:   3.6.25 14:38:49

No jos ei ole samantien niiden varastossa / hyllyssä, niin paha sanoa?

Lähettäjä: Kk 
Päivämäärä:   3.6.25 15:08:09

Nykyään kerrostaloalueella ei-missäänpäin pienvarastorakennuksessa tää hyvin mini liiketila. Jouduin käymään reklamaation takia ja turha reissu.

Lähettäjä: kokemus 
Päivämäärä:   3.6.25 15:42:46

TUo "sovittakaa liikkeessä/messuilla ja tilatkaa ulkomailta" -ajattelu johtaa siihen, että meillä ei kohta ole yhtään kivijalkaliikettä Suomessa. Eikä ne ulkomaan nettikaupat ole edes sen verran luotettavia kuin kotimaiset ja reklamaatiot from Hell.

Suomessa on hyviä verkkokauppoja ja kivijalkaliikkeitä jossain aiemminkin mainitut
HippoSport, Horse&Rider ja Boutique Riders' Corner. Kaikissa erittäin hyvä palvelu ja vaihdot ja reklamaatiot onnistuu. Samoin hyvät tuotevalikoimat. Nämä myyvät verkkokaupassa niitä tuotteita, joita heillä on myymälässä ja pitävät asiakkaat ajantasalla tilaustuotteiden etenemisestä. Suosittelen.

Lähettäjä: komppi 
Päivämäärä:   3.6.25 16:11:03

”Suomessa on hyviä verkkokauppoja ja kivijalkaliikkeitä jossain aiemminkin mainitut
HippoSport, Horse&Rider ja Boutique Riders' Corner. Kaikissa erittäin hyvä palvelu ja vaihdot ja reklamaatiot onnistuu. Samoin hyvät tuotevalikoimat. Nämä myyvät verkkokaupassa niitä tuotteita, joita heillä on myymälässä ja pitävät asiakkaat ajantasalla tilaustuotteiden etenemisestä. Suosittelen.”

Jep, nämä hyviä ja toimivia omankin kokemuksen mukaan! Ja lisäisin listaan myös Jyvässeudun ratsukkotarvikkeen minkä kautta olen tilannut saappaat. Eli myös toimivampia ja hyvällä asiakaspalvelulla varustettuja kauppoja on.

Päivämäärä:   3.6.25 18:30:38

Huonoa palvelua, jos ei asiakkaita infota millään lailla, mitta rahat kelpaavat.

Päivämäärä:   3.6.25 19:45:17

"Uskaltaako tilata mitään?"

Tilaatko oikeasti yritykseltä millä on monenkymmenentonnin maksuhäiriömerkintä?

"Eikä ne ulkomaan nettikaupat ole edes sen verran luotettavia kuin kotimaiset"

No onpa erikoinen väite. Kyllä niillä on ihan _hieman_ eri resurssit pyörittää toimintaa.

Lähettäjä: ; 
Päivämäärä:   3.6.25 19:51:53

”TUo "sovittakaa liikkeessä/messuilla ja tilatkaa ulkomailta" -ajattelu johtaa siihen, että meillä ei kohta ole yhtään kivijalkaliikettä Suomessa. Eikä ne ulkomaan nettikaupat ole edes sen verran luotettavia kuin kotimaiset ja reklamaatiot from Hell.”

Tilaan jatkossakin jos suomalaiset kivijalkaliikkeet myy kalliimmalla, eikä nämä toinen toisensa perään konkkaan menevät pikkuliikkeet vakuuta jotka ei toimita maksettuja tuotteita asiakkailleen.. Ei kuluttajana uskalla heitellä satasia taivaan tuuliin johonkin viittä vaille konkurssipesään.

Siitä olen samaa mieltä että Hipposport on hyvä, asioin siellä jos siellä on jotain mitä haluan ja hinta kohtaa mun kysynnän. Keravan Horse&Rider myös hyvä, ainakin toistaiseksi.

Palautukset isoihin ulkomaisiin kauppoihin on helppoa, esim. Ariat Europe, ja monet muut aivan yhtä luotettavia. Niillä on enemmän rahaa, ei tarvitse pissiä yksittäistä kuluttajaa linssiin.

Päivämäärä:   3.6.25 22:02:39

Lähettäjä: wanha
Päivämäärä: 3.6.25 19:45:17

"Uskaltaako tilata mitään?"

Tilaatko oikeasti yritykseltä millä on monenkymmenentonnin maksuhäiriömerkintä?

--

Todisteita tämän väitteen tueksi??

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   3.6.25 22:38:44

Onko Riders corner entinen aino?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.