Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Maya Delorez

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   26.5.25 10:19:09

Millaista kokoa housut ovat? Osa sanoo että suurta kokoa ja osa että pientä. Käytän normaalisti 38/40, 172cm ja 68kg.

Synttäriale ja -30% kaikki nettikaupassa.

Re: Maya Delorez

Päivämäärä:   26.5.25 10:39:25

Riippuu mallista. Softshell housujen koot vastaa about normi kokoa. Itse käytän 38 kokoa normaalisti ja softshellit M koko ok, Performancet koko M väljät, S olisi ehdottomasti parempi.

Lähettäjä: Pilli 
Päivämäärä:   26.5.25 11:09:26

Niillä on muutoksia tehty kokoihin, pitäisi aika hyvin vastata kokoaan nyy (ainakin compressionit). Suosittelen kokoa S noilla mitoilla.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.5.25 12:34:28

Suosittelen ihan omaa kokoa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.5.25 13:33:09

Omaa kokoa minäkin suosittelen. Mutta muuten en kyseistä merkkiä voi suositella, vaikka onkin alennuksessa niin housut eivät kestä mitään, ovat niin halpatuotantoa että jo uusina on saumat ommeltu päin honkia joten reikiä on jo pakasta vedettynä. Korvaukset toki saa, mutta itse en ainakaan kovin montaa kertaa jaksa lähetellä vanhoja housuja takaisin ja hakea uudet postista. Kolmen eri mallin kanssa ollut jo samaa ongelmaa.

Päivämäärä:   26.5.25 13:34:38

Vai huonoa laatua, voi kökkö. Onko muilla samoja kokemuksia?

Päivämäärä:   26.5.25 13:39:09

Mulla ei ainakaan Compression housuihin ole tullut mitään reikiä muutaman vuoden aikana kun on paksumpaa kangasta. Gripit vähän haaruksista kuluneet ja vähän nukkaa..

Päivämäärä:   26.5.25 13:41:43

Olenkin keskustellut tuosta laadusta tuttujen kanssa ja moni myös sanonut, että heillä on monta vuotta vanhat housut edelleen käyttökunnossa, mutta viimeisen vuoden sisällä tilatut olleet ihan lokaa. Eli olisko laatu sit huonontunut, niinkuin monella muullakin merkillä. Vanhat kestää suurinpiirtein ikuisesti, mutta meneppä ostamaan uudet niin ne ei kestä enää mitään.

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   26.5.25 14:54:58

Kokemusta vain compression-mallista ja tykkään, myös laatu ollut hyvä (ostettu vuosi sitten). Nyt pohdin kuitenkin classic -mallia, onko jollain kokemusta siitä, millainen esim. kangas on paksuudeltaan ja kummat paremmat? Tykkään kyllä perinteisistä ratsastushousuista yleensä enemmän kuin ns. leggins -malleista.

Lähettäjä: Nakki 
Päivämäärä:   26.5.25 18:06:32

Itselle compressio todelline pettymys, kangas on menny huonoksi haaroista (EI HAAROVÄLI KOLMIOTA??) pohkeiden kohdalta myös kangas selvästi ohentunut.

Eniten ihmetyttää miten näiden melkein 200e housujen yksityiskohtiin ei ole kiinnitetty huomiota. Heidän halvemmassakin mallistta on haaroissa kolmio ettei tule kamelinvarvasta mutta näissä ei..

Lähettäjä: chilli 
Päivämäärä:   26.5.25 18:54:07

Lähettäjä: .
Päivämäärä: 26.5.25 13:41:43

Olenkin keskustellut tuosta laadusta tuttujen kanssa ja moni myös sanonut, että heillä on monta vuotta vanhat housut edelleen käyttökunnossa, mutta viimeisen vuoden sisällä tilatut olleet ihan lokaa. Eli olisko laatu sit huonontunut, niinkuin monella muullakin merkillä. Vanhat kestää suurinpiirtein ikuisesti, mutta meneppä ostamaan uudet niin ne ei kestä enää mitään.

Sama havainto! Omat vanhat compressionit on kestänyt moitteetta kovaa käyttöä vuodesta toiseen, kaverin tänä vuonna ostetut paljon heikommat vaikka käyttää housujaan säästeliäämmin mitä minä omiani.

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   26.5.25 23:00:35

Hintoja oli nostettu aleihin..

Päivämäärä:   27.5.25 07:34:20

Hintoja on nostettu aika paljon ennen aleja ja nyt alessa olevat on "normaali hintaisia"

Päivämäärä:   27.5.25 08:03:04

No eikö ole ostettu. Tilasin jo viime viikolla VIPillä, js alkuperäinen hinta on ihan sama kuin ennenkin.

Päivämäärä:   27.5.25 08:09:58

Miksi kaikki haluavat nämä housut? Monen päällä kun näitä katsoo, niin eivät edes istu kunnolla. Halutaan vain olla trendikkäitä?

Lähettäjä: As 
Päivämäärä:   27.5.25 08:37:28

Tilasin compression-malliset. Vastasivat hyvin normaalia kokoa. Palautin, koska ei vastaa hintaansa. Nämähän olivat napakat legginssit, eivätkä ratsastushousut. Ylihintaiset siis tuotteeseen nähden.

Päivämäärä:   27.5.25 09:20:24

Somemainonta on tehonnut ja suomalaiset ostaa...

Päivämäärä:   27.5.25 09:36:46

Housut jotka ostetaan aivan liian pientä koko itselleen niin onko ihme ettei istu.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   27.5.25 13:54:06

Oon lantiosta 92cm painoa 58-60kg heitellen. Mayasin s koko legginsit jossa taskut molemmin puolin on sopivat, ne venyy. Yleensä tosi vaikea nois housuis se kun monesti ei merkata lantion cm kokoon sopivuutta. Tai sitten tyyliin 88cm mut saattaa venyä sen 5cm jopa 10cm. Gripit nois on kyl kaameet liimat et en suosittele kouluun, meinaan oot siel satulassa sit liimattuna.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   27.5.25 13:56:19

Ja vielä lisäten parhaimmiten istuvat housut, ei liian ohutta materiaalia ja kestävät. Ihan kun ei housui ois olleskaan niin mukavat päällä. Et mielipiteitä on monia.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   27.5.25 13:58:46

Merkki ei mukamas ratkaise mitään?

Lähettäjä: Nii 
Päivämäärä:   27.5.25 17:29:39

Ihan parhaat housut istuvuuden puolesta, harmi vaan että laatu ei kohtaa. Itse olen 180cm ja ensimmäiset housut missä riittää lahkeissa pituus

Lähettäjä: Koko 
Päivämäärä:   29.5.25 10:27:11

Oon suunnilleen aloittajan kokoinen, sanoisin et normaalisti käytän 38 kokoa, mut esim pikeur 38 on vyötäröltä ahdistava. Maya compressionit tilasin nyt, ja S koko on just hyvä. Kangas alkaa antaa käytössä periksi ja M kokoa joudun nostelemaan.
En huomannut laatueroja vanhoihin, käytössä näkee sitten miten äkkiä kuluu, mut paketin avaushetkellä ainakin tyytyväinen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.