Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hämeen rk mestaruudet

Lähettäjä: Koh 
Päivämäärä:   25.5.25 15:48:55

Fiiliksiä? Miten järjestelyt sujui?

Re: Hämeen rk mestaruudet

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   25.5.25 16:05:44

Meri Tomera ois heittämällä voittanut aikuisten luokan saamillaan prosenteilla. Miks hylättiin lopulta ennen palkintojenjakoa?

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   25.5.25 16:45:31

Yleensä veri tai kielletty kuolain tms muu varuste

Lähettäjä: :o 
Päivämäärä:   26.5.25 07:59:00

Järjestelyt ois voineet olla sujuvammat. Nyt oli epäselvää mihin saa parkkeerata, mistä löytyy vessa jne. Tallissa olevaan vessaan oli kokoajan pitkä jono.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.5.25 08:47:09

:o oli varmaan eri kilpailuissa kuin minä :D
Oltiin pitkä päivä paikalla, parkkeeraukseen oli opastus ja vessaan tais olla maksimissaan yhden ihmisen jonotus joka kerta kun siellä kävi. Ainut miinus on että yleisö joutuu kävelemään tosi kaukaa, mutta ymmärrän että parkkitila lähellä varataan kilpailijoille.
Superhyvä buffa!

Lähettäjä: :o 
Päivämäärä:   26.5.25 09:23:45

. : Ainakaan aamulla ei ollut yleisöparkissa ketään ohjaamassa vaan sai itse arpoa mihin jättää auton.

Vessaan oli joka kerta yli 5 ihmisen jono. Jossain oli kuulemma bajamaja mutta sitä ei ikinä löydetty.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   26.5.25 10:10:50

Oon aivan satavarma, että myös tämä järjestäjäseura tekee parhaansa järjestelyjen kanssa.
Jos palautteen haluaa perille, lienee parempi keino laittaa se heille sähköpostilla suoraan.
Kysyvä ei muuten tieltä eksy, joten jos et vessan sijaintia osaa kysyä seuran väeltä, on se sun oma häpeä :)

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.