Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  ESRA jälkipuinnit

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.5.25 13:58:11

Miksi täältä hävisi ketju jossa keskusteltiin esra-tuloksista ja päivästä?

Re: ESRA jälkipuinnit

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   19.5.25 14:13:32

Jollakin meni hermo

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   19.5.25 14:24:27

Eiköhän ne poistuneet kun puhuttiin tietyn ratsastuskoulun selvästi radalla ontuneesta hevosesta.

Päivämäärä:   19.5.25 16:47:59

Tavallaan oon kyllä iloinen että tuntiratsastaja-ajat on takana. Mistä muusta heC/heB tason luokasta käydään keskustelua netissä?

Lähettäjä: Smart 
Päivämäärä:   19.5.25 16:56:41

.: en usko että kyse on niinkään tasosta. Suomessa on valtava määrä ratsastuskoulussa harrastavia, samoin pelkästään ESRAn alueella. Nyt kisoissa oli 178 lähtöä. Vaikka sinua ei kiinnostaisi HeC -tasoiset suoritukset, niin kouluja ja heidän asiakkaitaan, joko itse kilpailevia tai kannustusjoukkoja, on todella paljon. Sen takia foorumit käy kuumana myös valtakunnallisten rko-mestisten takia.

Päivämäärä:   19.5.25 17:44:14

Niin ymmärrän kiinnostuksen, mutta en sitä, miksi tämän tason ratsastajia pitää arvostella netissä. Poistuneessakin topassa oli monia "ei oltu luokan tasolla" ja vastaavia kommentteja. Mistä muusta seura HeC luokasta ruoditaan tuloksia ikävään sävyyn netissä? Kiinnostus ei oikeuta ala-arvoiseen käytökseen. Ymmärrän (ja olen täysin myös samaa mieltä), että olympiaratsastajien pitää jotain asiallistakin kritiikkiä sietää. Mutta valtaosa näiden sekä valtakunnallisten kisojen ratsastajista on 1-2krt/vk ratsastavia harrastajia, monet vielä alaikäisiä. Mielestäni on kohtuutonta puhua yksittäisistä ratsastajista tai edes ratsastajaryhmistä negatiivisesti anonyymissä nettikeskustelussa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.