Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mihin yksityistunnille?

Lähettäjä: Kyselijä 
Päivämäärä:   15.5.25 12:13:31

Ystäväni antoi minulle lahjaksi rahasumman ja tarkoituksena olisi mennä tällä rahalla yhdessä kaksarille ratsastamaan ja kokeilemaan jotain täysin uutta paikkaa. Itse olen tasoltani C-B ja ystäväni taitavampi kuin minä. Haluaisimme laadukasta istuntaopetusta ja työskentelyä ihan perusasioiden äärellä. Mitä paikkaa suosittelisit ja miksi? Paikkakunnalla ei ole väliä, olemme valmiita tekemään pidemmänkin reissun hyvän paikan löytyessä, joten saa ehdotella mistä päin Suomea tahansa. :-) Hintatasolla ei myöskään merkitystä, maksan lahjasumman yli menevän osuuden tarvittaessa itse.

Sama kysely oli minulla jo Redditin puolella ja ehdotuksia tulikin muutama. Lisään vielä että perustelut suosittelujen kaveriksi olisivat kivoja, pelkkä tallin nimi ei vielä itselleni vieraan paikan kohdalla kerro mitään.

Re: Mihin yksityistunnille?

Lähettäjä: ww 
Päivämäärä:   15.5.25 13:38:15

No ehkä Redditistä ei kannata kysellä, lol.

NiKa on varmasti paikka joka käy teille. Toki rahalla saa yksärin ihan mistä ridakoulusta vain.
Toinen vaihtoehto varmaan Peik.

Lähettäjä: VB 
Päivämäärä:   15.5.25 13:38:59

Else Väyrynen pitää tunteja Ainossa omillaan ja opettaa hyvin.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   15.5.25 15:11:35

Roble Verde Tammelassa. Päivä tehokurssin lounaan kera saa melkeinpä samalla hintaa kuin yhden yksärin Helsingissä.
Mukava maalaistalli, PRE-hevosia ja hyvää opetusta :)

Lähettäjä: M-- 
Päivämäärä:   15.5.25 21:07:04

Reija Sappeen ratsutilalta voisi olla sulle loistava ope. Käytiin kaveriporukalla muutama vuosi sitten vknloppukurssilla, ja vaikka oltiin kaikki vähän eri tasoisia, saatiin kaikille sopivat tehtävät ja opetus. Hevoset oli kivoja ja osaavia. Suosittelen!

Lähettäjä: V 
Päivämäärä:   16.5.25 11:02:40

Laitatko sähköpostiosoitteen niin vastaan :)

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   16.5.25 11:29:48

"Mukava maalaistalli, PRE-hevosia ja hyvää opetusta :)"

Yksi tosin on paljon täykkäriverta omaava fwb. Eli välttämättä ei pääse PRE:llä ratsastamaan. :)

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.