Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tech stirrups jalustimista kokemuksia

Lähettäjä: Kokemuksia 
Päivämäärä:   14.5.25 00:06:15

Onko nämä aukevat mallit hintansa arvoiset? Pysyykö paremmin jalassa kuin esim freejumpit? Freejumpit olleet hyvät polvivaivojen takia, mutta pysyvät huonosti jalassa. Hypätessä saisi olla myös tukea jalalle paremmin.

Re: Tech stirrups jalustimista kokemuksia

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.5.25 00:11:27

Mun kokemuksen mukaan paremmat kuin free jumpit. Itse tykkään, että jalustin on painava, eikä kevyt kuin free jumpit, tuntuu, että pysyy paremmin jalassa.

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   14.5.25 00:53:27

Mä tykkään kanssa, ollut käytössä nyt 6 vuotta ja yhden kerran laatat vaihtanu, kohta pitää varmaan uusia taas niin tulee taas lisää pitoa. Ehdottomasti hintansa arvoset ja paremmat kun acavallon versiot painon takia, sekä sen, että aukeavat ylhäältä jolloin ei aukea myöskään liian helposti jos tasapaino horjahtaa hypyssä.

Lähettäjä: Molla 
Päivämäärä:   14.5.25 08:16:16

Mulla on sekä este- että koulumallin Tech Stirrupit, tykkään. Juuri paino on yksi syy, ovat tukevat. Laattoja en ole vielä joutunut vaihtamaan.

Hyvin pysyvät jalassa hypätessä ja maastossa.

Lähettäjä: Sama 
Päivämäärä:   14.5.25 08:24:04

Mulla ollut free jumpit, acavallot ja nyt tech stirrupit ja tech stirrupit heittämällä parhaimmat näistä kolmesta. Pito on parempi kuin free jumpeissa ja acavalloissa. Mulla on hieman kallistettu laatta ja etenkin esteratsastuksessa / kevyessä istunnassa jalka pysyy hyvin tuettuna ja paikallaan.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   14.5.25 08:30:18

Vannoutuneena acavallo-käyttäjänä yllätyin positiivisesti. Tosi vakaat jalustimet.
Turvamekanismiin en näissä oikein luota, mielestäni se aukeaa väärin päin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.