Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  HSKirppis

Lähettäjä: Tavarat 
Päivämäärä:   11.5.25 10:15:07

Olisi muutamia heppatavaroita hukattavaksi, suitsia, loimia yms, kannattaisikohan tuonne sisään ostoon viedä...millaistahan hintaa näistä yleensä saa, eli siis oletko vienyt tuonne tavaraa?

Re: HSKirppis

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.5.25 10:23:03

Ostaa aika rajallisesti kamaa, kertoo välillä postauksissa mikä kelpaa. Jos jaksaa myydä itse niin saa tietysti paremman hinnan.

Lähettäjä: ~ 
Päivämäärä:   11.5.25 11:09:04

Vein kerran ja en vie uudestaan. Ei ollut valmis maksamaan laatumerkeistäkään kummoista hintaa. Jos olisi myynyt itse niin olisi saanut ainakin 200€ enemmän…

Lähettäjä: M' 
Päivämäärä:   11.5.25 13:23:43

Vein läjän tavaraa ja sain satasen. Olin tyytyväinen, koska ei niiden tavaroiden arvo varastossa kasva ja olin jo vuosia yrittänyt myydä itse.

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   11.5.25 13:43:16

Sama homma se on huutokauppakeisarillakin eli arvostellaan kuin halvalla ostaa sisään. Riippuen bisneksestä ja volyymista niin kate on oltava kunnossa, koska se mitä yrittäjällä jää käteen menee kuluihin. Jos ostat suitset kympillä ja myyt eteenpäin 50€ niin siitä katteesta eli 40€ ei jää juuri mitään jäljelle eli myytävä useita tuotteita kattaakseen niitä.

Ette edes tiedä kuinka halvalla ihan merkkikamaakin ostetaan uutena myytäväksi, mutta niistäkin osa menee sitten alella

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   11.5.25 22:45:26

Nykyään maksaa vähemmän kuin aiemmin, tavaran pitäisi olla 3hjää ja puhdasta koska kuulemma likaista ja rikki öitä ei myydä, vaikka harva se tuote on tosi likainen tai rikki.
Kannattaa tarjota kuitenkin jos itse ei jaksa myydä, sisään osto kai tulossa taas.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   12.5.25 07:24:03

Lähettäjä: ~
Päivämäärä: 11.5.25 11:09:04

Vein kerran ja en vie uudestaan. Ei ollut valmis maksamaan laatumerkeistäkään kummoista hintaa. Jos olisi myynyt itse niin olisi saanut ainakin 200€ enemmän…

No eikö tämä ole aika itsestäänselvää? Ei tuollaiset kirppikset pysy kauaa pystyssä, jos kirppiksen pitäjä maksaa tavarasta saman hinnan minkä "loppukäyttäjä" on siitä valmis maksamaan.
Kirppiksen pitäjän täytyy maksaa vuokra, palkat, sähköt ym. ja se ei onnistu jos tavaran myynnistä ei saa voittoa.

Tällainen käytetyn tavaran liike palvelee parhaiten niitä, joilla on iso määrä tavaraa myytäväksi, koska silloin on helpompi saada tavara kerralla pois käsistä kuin lähteä itse av yv otan mitat -postittelurumbaan.

Sitä en tosin tiedä, mistä tuonne kirppikselle riittää ostajia, kun ainakin kuvien perusteella myytävä tavara on epäsiisteissä röykkiöissä lojuvaa likaista, rikkinäistä ja huonolaatuista roinaa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.5.25 07:52:38

Hyviä kuolaimia ja suitsia on paljon jos haluaa halvalla ostaa.

Lähettäjä: Mopo 
Päivämäärä:   12.5.25 08:46:05

Täys huijari, ainakin hevoskaupoissa. Kierrä kaukaa.

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   12.5.25 10:03:05

No eikä ole.

Voit yrittää myydä itse, tavara liikkuu tällä hetkellä todella huonosti. Puol ilmasiks saa myydä jos sittenkään saa kaupaksi mitään.
Varmasti kelpaa sinnekin semmoinen tavara joka liikkuu, muuta on turha sisäänostaa sinne seisomaan.
Ja niin kaupat toimivat, ostavat halvemmalla sisään kuin myyvät.
Tappiolla myyminen tietää nopeasti yrityksen tuhoa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.