Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Nikulan hevosklinikka

Lähettäjä: Laastari 
Päivämäärä:   10.5.25 20:59:28

Onko kokemuksia? Tuntuu että monet kp-seudulta ajaa klinikalle Ouluun, miksi? Risut ja ruusut tervetulleita. Mietin, mihin menen ensimmäiseen vuositarkastukseen hevosen (9 v puokki jos sillä väliä) kanssa.

Re: Nikulan hevosklinikka

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   10.5.25 21:12:27

Ehdottomasti ennemmin Ouluun! Rahastaa osaavat mutta itse sen osaamisen kanssa on välillä niin ja näin...

Lähettäjä: E 
Päivämäärä:   10.5.25 21:29:25

Oulu ihan huippu! Nikulalla onnistuu perus jutut kyllä ongelmitta mutta mielummin tulee ajettua Ouluun.

Lähettäjä: Juuöa 
Päivämäärä:   10.5.25 21:58:18

Pakko sanoa että Oulu.
Olen käynyt vuosia Oulussa, ja nyt kokeilin kaustista. Se hirveä kiire, eläinlääkärit tuntuu vähän tappelevan keskenään ja koko ajan pitää juosta paikasta toiseen kun aina vain pitää väistää joka suuntaa. Hintaeroa on aika paljon Ouluun verrattuna mutta nähtävästi oikeasti myös palvelussa iso ero.

Lähettäjä: Niin 
Päivämäärä:   10.5.25 22:15:47

Käytämme nykyään Nikulaa. Omistaja yksi Suomen arvostetuimmista lääkäreistä. Kolme eläinlääkäriä myös kiropraktikoita. Kokonaisvaltaista hoitoa. Hinta samaa luokkaa kuin muualla. Aina olen saanut hyvää palvelua. Olen saanut sitä kyllä monelta muualtakin klinikalta.

Lähettäjä: kp 
Päivämäärä:   10.5.25 22:18:17

Keskipohjanmaalla on sellainen ajatus että muualla on aina parempaa ja hienompaa ja siksi ajavat Ouluun.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.5.25 22:18:53

Arvostetuimpia, niin missäköhän? Se oikeasti hyvä ell lähti lätkimään....

Lähettäjä: Niin 
Päivämäärä:   10.5.25 23:05:59

Ihan toisten eläinlääkärien mielestä.

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   10.5.25 23:07:19

Nikula käytetty ja aina saatu hyvää palvelua nopeasti. Ovat olleet hyvin joustavia päivystys asioissa ja tilatkin on hyvät leikkaussalia myöden. Olin hinnat on ison ketjun hintoja, Kaustinen kyllä hyvin kilpailukykyinen siinäkin suhteessa.

Lähettäjä: Tiina 
Päivämäärä:   10.5.25 23:18:29

Oikein hyvä perusklinikka.
Ehkä eläinlääkäreiltä puuttuu jonkinlainen erikoisosaamisala. Paitsi Jaanalta.
Viimeksi heillä oli kiire (yksi ell ja kaksi akuutti tapausta normi potilaiden lisäksi) mutta muuten olen saanut kiiretöntä palvelua viime vuosina.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   11.5.25 02:55:21

Vuosia käytetty Nikulaa ja valitettavasti huomattu kyllä laadun& palvelun heikkeneminen sekä hintojen nousu suhteessa edellisiin.
Heillä on paljon potilaita, liian vähän eläinlääkäreitä ja ehkäpä eläinlääkäreihin verrattuna liikaa muuta klinikkahenkilökuntaa. Tilathan on todella hyvät, mutta niiden kustannukset toki nostaa myös hintaa.
Ensimmäistä kertaa tuli tässä jokin aika sitten lähdettyä Ouluun hevosen kanssa, kun aikaisemman kokemusten perusteella ei uskottu Nikulasta saavan sitä mitä tarvitaan. Ja kokemus oli huomattavasti parempi ja päätös oikea! Meille oli varattu aikaa, kuunneltiin, tutkimuksia ei tarvinut vaatia ja eläimen käsittely& huomioiminen parempaa. Aikataulut ei pettänyt, eläinlääkäri ei juossut katselemassa muita, vaan keskittyi meihin täysillä.
Tästä huolimatta käytämme edelleen Nikulaa sellaisiin toimenpiteisiin mihin katsomme järkeväksi kuten kiro, rokotus, raspaus tms., sillä ne toimivat siellä hyvin eikä sen takia kannata Ouluu lähteä. Nikulan asiakkaina oltu yli 15v, ja pitkään hyvin tyytyväisinä. Muutos huonompaan tuntui lähtevän pikkuhiljaa tilojen ja toiminnan kasvaessa.

Lähettäjä: Etsin 
Päivämäärä:   11.5.25 07:36:23

Tosi kallis. Nikula ihan hyvä lääkäri kyllä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.