Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Avoimet työpaikat

Lähettäjä: UllaT 
Päivämäärä:   10.5.25 06:29:00

Tarkastatteko työpaikkojen taustoja esim kyselemällä entisiltä työntekijöiltä? Vai uskotteko mitä teille haastattelussa sanotaan?
Välillä on työpaikkoja auki sellaisiin pakkoihin, jossa vaihtuvuus on tosi suuri....

Re: Avoimet työpaikat

Lähettäjä: kyllä 
Päivämäärä:   10.5.25 07:49:31

Jos paikka hakee vähän väliä, se on selvä merkki siitä että jokin mättää.

Tosin: tänä päivänä kun katselee esim valmistuneita hevostenhoitajia niin on kyllä täysin mahdollista että paikka on ihan normaali talli, mutta ei vaan oikein löydä työntekijää jota työnteko kiinnostaa.

Itse olen yli 40v joten jos joltain tarkistaisin niin en ainakaan niiltä 18v-20v pimuilta joilla on se elektroninen kasvain kädessä estämässä talikon käytön.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.5.25 07:50:01

Jos kyselee, kannattaa muistaa että tarinoilla on aina kaksi puolta ja todennäköisesti totuus on siinä välissä. Toki on painajaistyöpaikkoja, mutta on myös painajaistyöntekijöitä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.5.25 11:17:58

Yhtä outoa jos sama ihminen hakee töitä koko ajan.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   10.5.25 11:29:02

Olen auttanut etsimään työpaikalleni työntekijöitä, ja vaikka tulijoita yleensä onkin, niin kokemus on osoittanut että haku kannattaa pitää melkein tauotta päällä. Yleensä töihin tulijat ovat nuoria tyttöjä, ikä max 20v, jotka tekevät näitä töitä vain lyhyesti ennen kuin jatkavat opiskelua. Tytöt ovat melkein järjestäen muutaman kuukauden tai puolisen vuotta töissä ennen kuin matka jatkuu koulunpenkille, eikä lähtöön yleensä liity mitään sen suurempaa draamaa. Kun talli on iso, on varmempaa vain pitää haku päällä jotta työntekijöiden määrä pysyy turvattuna.

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   10.5.25 18:17:14

Mistäs saat tietoosi entisiä työntekijöitä? Kyllä se on monesti luotettava omaan arviointikykyyn jos ei satu olemaan yhteisiä tuttuja tms ja vaikka olisikin. Jutut on juttuja.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.