Lähettäjä: Mä
Päivämäärä: 2.5.25 18:16:44
No eiköhän hevosenomistajat jo ole kartalla siitä millä alueella tallinne sijaitsee ja mitä silloin voi odottaa. Kaupunkitallille on varmaan mukavan lyhyt matka mutta puitteet pienemmät, ne joille se sopii valitsevat sen.
Ne joille isot tarhat ja kokopäivätarhaus yms.on tärkeää valitsevat tallin sieltä taajaman ulkopuolelta missä tilaa, ehkä jopa laitumia on mutta puitteet ei ehkä niin luksusta.
Toisin sanoen en kuuluisi asiakaskuntaanne vaikka hevoseni saakin liikkua kohtuullisen isossa metsätarhassa laumassa ja on tyytyväisempi ja terveempi kuin asuessaan pikkutarha/maneesitallissa missä tarha oli aina kuiva mutta hevonen söi hiekkaa.
Nyt ajan kauemmas kaupungista, välillä on mutaa, lunta, jäätikköä, pimeää, ei niin huollettua kenttääkään ympäri vuoden saati maneesia ja talli vanha ravitalli. En joudu maksamaan extraa tarhasta, sijoitan sen sijaan enemmän ensiluokkaiseen heinään yms.
Jokainen tietysti päättää itse mitä tarjoaa ja miten sen hinnoittelee, asiakas päättää mitä ostaa ja millä hinnalla.
En ymmärrä tuotakaan asennetta mitä täälläkin hyppäsi esiin ettei hevosihmiset halua maksaa mistään mitään eikä ymmärrä realiteetteja.
Negatiivinen ajatus. Kai jokainen pyrkii elämään tulojensa sisällä?
Olen toiminut yrittäjänä hevosalalla enkä näe siinä ongelmaa. Jos tuotteelleni ei riitä kysyntää teen jotakin muuta...
|