Lähettäjä: M
Päivämäärä: 22.4.25 10:34:21
Omien kokemusteni perusteella on valitettavasti sanottava, että en arvosta tallityöntekijöitä tai tallinpitäjää sen enempää kuin jotain satunnaisia hyvänpäiväntuttuja tai vaikka kaupan kassaa. Toki kohtelen kaikkia ihmisiä ystävällisesti ja kunnioituksella, mutta tallinpitäjillä tai tallityöntekijöillä ei ole silmissäni minkäänlaista erityisasemaa osaamisen tai auktoriteetin puolesta - ehkä jopa päinvastoin.
Omien kokemusteni perusteella en usko, että tallityöntekijät juuri tuntevat hevostani, en luota siihen että tallinpitäjä saa asioita (kuten rikkinäisten ja vaarallisten aitojen korjaamista) hoidettua, ja minulla on omakohtaista kokemusta myös siitä että tallityöntekijät eivät huomaa hevosen ilmiselvästi normaalista poikkeavaa käyttäytymistä (hevonen, joka normaalisti imuroi jokaisen heinänkorren, jättääkin yhtäkkiä iltaheinät, aamuheinät ja päiväheinät syömättä) saati sitten ilmoita siitä minulle, ongelmista hevosen käsittelyssä ei hiiskuta minulle sanallakaan jne. En luota siihen, että tallinpitäjä pitäisi asiakkaita koskevat luottamukselliset asiat omana tietonaan, en luota siihen että hän saa hankittua jokaiseen työvuoroon pätevän henkilön.
Luottamukseni tallinpitäjiin ja tallityöntekijöihin on lähtökohtaisesti pakkasen puolella, minkä vuoksi päädyin ottamaan hevoset takaisin omaan talliin kotipihaan.
|