Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hevosen ostaminen virosta

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.4.25 17:11:09

Kannattaako Virosta ostaa hevosta. Haetaan junnulle 110 tasolle rehellistä ja kilttiä hyppääjää. KK lla olisi tarjolla suhteellisen sopiva, mitä kokemuksia hänestä?

Re: Hevosen ostaminen virosta

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.4.25 17:36:47

KK eli kuka? Kadri Kullerkupp on ainakin luotettava, pienimuotoinen hevoskasvattaja lähellä Rakvereä, hyviä hevosia hänellä ja rehellisiä tallityttöjä.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   24.4.25 12:27:55

Kadri Kullerkuppin tallilla toisen henkilön myymänä (en tiedä, oliko tämä myyjä siis hänen siskonsa vai mikä kuvio) yrittivät myydä minulle ontuvaa eestiläistä. Huomasin videoissa jotain pientä epämääräistä toisen takajalan liikkeessä ja kun teetätin taivutukset niin oli reagoinut kakkosella siihen. En ostanut ponia, myytiin toisaalle ja ainakaan mitenkään ei myyyntiteksti tai hinta muuttunut tämän löydöksen myötä.

Lähettäjä: Lapio 
Päivämäärä:   24.4.25 21:40:19

Itse olen yhden satulaan laittamattoman ostanut Virosta suoraan kasvattajalta ja en voi olla kuin tyytyväinen. Tottakai silmäkulmassa on pilkettä, mutta on ollut kyllä todella helppo sisäänratsastettava ja opettaa kaikkiin uusiin hoitotoimenpiteisiin (suurinta osaa toimenpiteistä oli jo harjoiteltu siellä, mutta tämä hevonen vaati kertauksen uudessa ympäristössä). Monet ammattilaiset kehunut, kuinka hyväkäytöksinen hevonen, vaikka onkin Virosta. Ilmeisesti ainakin meidän alueella ei monella hyviä kokemuksia Viron tuonneista, meidän kengittäjäkin pelkäsi alkuun kyseistä hevosta, mutta sai sen kanssa varmuuden takaisin ja uskon, että sieltä tulee kyllä hyviä hevosia myös ulos :D. Tarkoitus ostaa tämän nuoren veli vielä tämän vuoden puolella rinnalle kasvamaan. :)

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   24.4.25 23:30:43

On ostettu ja varsin tyytyväisiä ollaan. Täytyy toki tarkistaa taustat ja mitä hevosella on tehty ja onko sairaushistoriaa. Myyjä pitää myös edelleen yhteyttä et ei ole hävinnyt mihinkään.

Lähettäjä: Liisa 
Päivämäärä:   24.4.25 23:43:26

Pikakoulutettuja villihevosia. Ei tod lapselle.

Lähettäjä: # 
Päivämäärä:   25.4.25 09:10:16

Anna Shellere Latviasta. Häneltä on tullut todella järkeviä yksilöitä nuorista harrastehevosista kokeneisiin kisaajiin. Aktiivinen ja kuvaa sinulle joka ikisen videon jonka keksit pyytää :D Ilmeisesti ottaa mielellään myös koeratsastamaan, mutta itse olen ostanut vain videoiden perusteella.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.