Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  miksi sometat kaikesta mitä teet tallilla?

Lähettäjä: hahaha 
Päivämäärä:   17.4.25 22:47:52

niin?

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=1&i=1673023&t=1673023

Re: miksi sometat kaikesta mitä teet tallilla?

Lähettäjä: Tai näin päin 
Päivämäärä:   17.4.25 22:51:00

Miksi sinä seuraat somessa sisältöä, joka ei sinua selkeästi kiinnosta?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.4.25 23:00:04

Mä en kuulemma tee mun hevosen kanssa mitään kun en päivitä siitä someen, terkuin muut hevosihmiset eri tallilta

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.4.25 12:07:00

Eiköhän tätä tee enemmän teinit.

Aikuisena melko tunnettuna somettajana sama ongelma kuin edellisellä kommentoijalla. Sitä mitä en ole kirjoittanut ja päivittänyt someen, ei ole tapahtunut :D

Päivämäärä:   18.4.25 12:20:06

Jos haluaa että oma sometili saa seuraajia ja nostoja, pitää päivittää koko ajan. Minä en päivitä, kun ikää on viidenkympin ja kuoleman välissä, olen myös hidas/kömpelö editoimaan.

Päivämäärä:   18.4.25 13:02:46

Sinun kiusaksesi. Mitäs seuraat!

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   18.4.25 13:04:25

Miksi pahastut siitä?

Lähettäjä: Juujuu 
Päivämäärä:   18.4.25 14:17:39

Niin eli jos jonkun mielestä sometat liikaa -> voi poistua seuraajista, jos ei tyyli miellytä.

Jos taas sometat liian vähän -> oi, tehtäväni on miellyttää seuraajia, joten tietysti sometan kaiken, vaikka en tietenkään millään haluaisi!

;)

Vinkki: ketään ei kiinnosta ne 5-20 samanlaista stooria jokaiselta päivältä. Kun sisältö on tyyliä "mun heppa on niin kiva".

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   18.4.25 14:31:17

Koska se sometili on eräänlainen päiväkirja ennen kaikkea itseäni varten. Kenenkäänhän ei ole pakko seurata, jos ei kiinnosta.

Päivämäärä:   18.4.25 18:15:33

Koska tykkään somettaa ja se on mulle rentouttavaa ajanvietettä. En tosin tee sitä reaaliajassa. Poistukaa itse somesta te, jotka ette siitä tykkää, niin elämä helpottuu. :)

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   18.4.25 21:03:56

Jos tarkoitus on tuottaa sisältöä ja sisältöä tehdään tallielämästä/ hevosista, eikö ole ihan luontevaa että se tallilla oleminen ja tekeminen taltioidaan. Oletteko koskaan seurannut lifestyle somettajia? He kuvaavat kaiken syömisistä vaatteisiinsa sinne someen. Koska se kuuluu siihen sisältökenttään mitä he tekevät.

Jos ärsyttää, ei ole pakko seurata.

Päivämäärä:   18.4.25 21:09:57

Jos on oma Talli niin antaa palaa, siinä nolaa vain itsensä. Toisen tallilla somettaminen on todella kyseenalaista, noloa ja meidän tallissa myös kiellettyä. Somettaca apina ei keskity oleelliseen, ja on useimmiten muutenkin niin idiootti ettei sitä tänne kaivata

Päivämäärä:   18.4.25 22:55:10

Koska ihmisistä on kiva katsoa niitä ja kuten joku jo sanoikin, ne toimii kuin päiväkirjana.

Minusta on kiva katsoa muiden tallivideoita kun en itse pääse tallille. Ne sinun mielestäsi hyödyttömät ja nolot videot voivat olla joillekin ihan oikeasti tärkeitä.

Päivämäärä:   18.4.25 23:35:19

En tosiaan tiedä. Itse olen nuori ja en someen laita mitä teen tallilla. Haluan keskittyä hevoseen enkä kuvaamiseen. ”Kaveri” kuvailee kaikenlaisia videoita pitkin päivää tallilta ja sitten lisää stooriinsa. Mietin joka kerta että miksi se ajattelee että ketään oikeasti kiinnostaa.

Päivämäärä:   18.4.25 23:42:06

Mietin joka kerta että miksi se ajattelee että ketään oikeasti kiinnostaa.

No sua ainakin näyttää sillä tasolla kiinnostavan, että katsot stoorit läpi. Ethän muutoin tietäisi, että hän niitä kuvaa.

Lähettäjä: :----) 
Päivämäärä:   19.4.25 01:30:38

Huvikseen.

Joskus postaan vaan kuvan, joskus videonpätkän maastosta tai kentältä. Joskus joku hoitaessa napattu, joskus pellolta.

En ajattele asiaa sen tarkemmin, kiva kun pysyy omissa someissa näkyvillä ja voi kattoo joskus myöhemmin uudelleen. Mut tätäkään en tilanteessa niin ajattele. Mua nyt ei vaan kiinnosta pätkääkään 😁

Lähettäjä: z 
Päivämäärä:   19.4.25 10:00:01

En someta vaan keskityn olennaiseen, mun hevoseen.

Päivämäärä:   19.4.25 13:14:30

Some on mulle kuin päiväkirja, ihana jakaa hetkiä ja treenejä! Miksi seuraat materiaalia, joka ei kiinnosta?

Päivämäärä:   19.4.25 16:26:06

Ois kyllä parempi tosiaan kun tallilla keskityttäisiin siihen hevoseen. Tätä peräänkuulutetaan nuorilta ja sit kuitenkin ollaan itse känny kokoajan kädessä.

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   19.4.25 18:12:23

Hevoseni tallipäiväkirja. Musta on kiva seurata mitä toiset tekee omiensa kanssa, ehkä siksi joku seuraa munkin somea.

Lähettäjä: Äö 
Päivämäärä:   19.4.25 18:15:09

Miksi seuraat?!

Lähettäjä: ox 
Päivämäärä:   20.4.25 09:51:21

Typerää olla tallilla ja hevosen selässä kaiken aikaa känny kädessä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.