Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mäkin haluan tallidraamaa :D

Lähettäjä: tylsistynyt? 
Päivämäärä:   17.4.25 13:31:13

On niin yksinkertaista, kun käy aina yksin tallilla, että melkeen näitä draamoja täältä lukiessa tekisi mieli isolle tallille jossa olisi porukkaa. Niin paljon kuulee semmoista kaikenmaailman tätien kukkoilua, mitä monet vaan sietää sanomatta vastaan, että tekisi itse mieli päästä tuommoisen sotkun "keskelle":D

Yksinäisyydessa kaiken tekevät, ymmärrättekö mitä haen takaa? :D

Tottahan se on, että kun ei niitä tallikavereita enää ole, välillä sitä kaipaa vanhoja ratsastuskoluaikoja, kun oli aina seuraa, uusia tuttavuuksia ja tallin ulkopuolisiksi tulevia kavereita.

Re: Mäkin haluan tallidraamaa :D

Lähettäjä: Sari 
Päivämäärä:   17.4.25 13:33:57

Ymmärrän, koska draamaan tarvitaan mielestäni kaksi. Siksi olisi kiva nähdä että mitä tapahtuisi jos antaisi mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos eikä edes välittäisi mitä muut puuhaa

Lähettäjä: 123 
Päivämäärä:   17.4.25 13:35:34

Draamaa ei ole ikävä, mutta ihan harrasteseuraa kaipaisin välillä. Hevoseni ovat ihan oloneuvoksia joten uudetkin tuttavuudet "ois hei tosi kiva tulla käymään siellä sun tallilla" yleensä peruvat käyntinsä siinä kohtaa kun selviää, ettei ratsastusta olekaan tarjolla ;)

Lähettäjä: ) ( 
Päivämäärä:   17.4.25 13:42:04

Ymmärrän! Itse puuhaan sekä kotitallilla yksin että 40+ hevosen yksityistallilla ja ai että, ei edes harmita ettei ehdi Netflixiä tuijotella kun saa seurata yksityistallin draamaa! Yllättävän usein olen vielä onnistunut kuulemaan molempien osapuolien ja jonkun sivusta seuranneen version niin ovat melkoisen villejä, viihdyttäviä ja toisistaan eroavia tarinoita!

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   17.4.25 15:03:09

Usko pois, et halua.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.4.25 15:07:15

Ymmärrän aloittajaa. En sinänsä halua olla osallisena enkä riidellä mutta onhan se huvittavaa seurata niitä tätejä kaikkine kuvioineen.

Päivämäärä:   17.4.25 15:09:36

Meidän tallilla osa saa sitä draamaa aikaan ja osa ei, esimerkiksi minulla ei ole ikinä yhdenkään kanssa ole ollut draamaa, enkä jaksa muidenkaan draamoista keskustella

Päivämäärä:   17.4.25 15:17:13

Täälläkin reilu 40 hevosen yksityistalli ja draamaa riittää. Olisikin ihan viihdyttävää, mutta vittukun väkisin meinaa vaikuttaa omaan harrastamiseen se, kun tädit pelkäävät hevosiaan tai eivät pärjää niille.

Lähettäjä: Floora 
Päivämäärä:   17.4.25 15:28:36

Lähettäjä: K
Päivämäärä: 17.4.25 15:03:09

Usko pois, et halua.

Tämä. Hevoseni on asunut noin kymmenen vuotta samassa 30 hevosen täysihoitotallissa. Tallissa on lähtökohtaisesti mahtava henki ja ihana porukka, mutta silloin tällöin talliin muuttaa joku, joka aiheuttaa draamaa tyhjästä. Kuin pyörremyrskyn lailla nuo henkilöt ovat käyneet puhauttamassa talliin omanlaisensa myräkän, kunnes ovat lopulta muuttaneet pois ja harrastusrauha ja hyvä ilmapiiri taas palannut entiselleen. Nyt taas pitkästä aikaa on draamankehittelijä muuttanut talliin. Voin vannoa, että et oikeasti haluaisi osaksi sotkua!

Päivämäärä:   17.4.25 15:29:12

Voi mieli muuttua kun se oletkin sinä ketä kiusataan. Sairasta jos haluat itse olla kiusaaja.

Lähettäjä: :: 
Päivämäärä:   17.4.25 15:59:58

Pärjäisin hyvin ilman draamaa. Meillä kyse ei ole siitä että draama syntyisi tallin sisäisistä asioista, vaan draamalaama tuo oman elämänsä draamat tallille. On hullua exänyxää joka diilaa mitä vaan, on varastettuja hevosia, huostaanottoja, työ(ttömyys)kriisiä ja vaikka mitä. Tässä jää saippuasarjat toiseksi, eikä koskaan tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu. (Valitettavasti) draamalaama hoitaa tallivuokrat suht ajallaan joten tätä saa seurata vaikkei tahtoisi.

Lähettäjä: ää 
Päivämäärä:   17.4.25 21:07:36

Minä en halua.

Vaikka olenkin käynyt aika melko pienillä talleilla, niin ihan riittävästi niissäkin oli draamaa ja huonoa ilmapiiriä ja selän takana ja päin naamaa paskanpuhumista.

Nykyään pyörin tallilla, jossa ilmapiiri on hyvä enkä ota hevosteni kanssa touhuamaan ketään negatiivista. Enkä lähde mukaan mihinkään negatiiviseen.

Jos minulla olisi oma talli, niin touhuaisin varmasti ihan yksin, koska en haluaisi ympärille ketään :D

Lähettäjä: täti 
Päivämäärä:   17.4.25 23:11:10

Ykdin oon päivät kotona ja tallillakin vaan 1-2kiireistä tallityöntekijää kun käyn eli yksinäistä on välillä. Mutta draamaa ei ole _YHTÄÄN_ ikävä! Onneksi on tylsää tallilla…

Lähettäjä: pihipoioih 
Päivämäärä:   18.4.25 00:31:18

Meillä on 20 hevosen talli. Kaikki käyttäytyy hyvin ja on ystävällisiä toisiaan kohtaan. Ikinä - ja olen ollut 11 vuotta - ei ole ollut mitään draamaa.

Lähettäjä: Yu 
Päivämäärä:   18.4.25 07:28:55

En kaipaa draamaa. Harrastan mielelläni yksin. Maastoiluseura olis joskus kivaa. Onneksi kaveri käy satunnaisesti.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.