Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä ootte mieltä, satula ostettu halvalla

Lähettäjä: Minni 
Päivämäärä:   12.4.25 22:59:10

Seuraan kun eräs ihminen osti todella halvalla satulan fb. Olin itsekin ostamassa mutta tää veti ohi varaukseni.
Nyt sama satula hän myy eteenpäin hinta laitettu 6krt kalliimpi
Kysyin et miks myy yms väitti ettei sovi hevoselle. Just, luulis sit et ei hinta nousis
Sama tyyppi toinenkin satula myynnissä onkohan sekin ostettu halvemmalla.

Re: Mitä ootte mieltä, satula ostettu halvalla

Lähettäjä: Joopa 
Päivämäärä:   12.4.25 23:10:42

Johan on katkeraa. Ei kuulu sinulle pennin jeniä. Mitä ihmettä puit tuollaista täällä..? Ihan normaalia kaupantekoa. Parempi onni ensi kerralla.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.4.25 23:17:36

No siis itse teen tuota silloin tällöin ihan huvikseni, ostan halpoja satuloita (yleensä sellaisia joissa on joku vika, jonka voin korjata) ja sitten myyn ne kalliimmalla. Usein riittää kunnon pesu ja kiillotus, hyvät kuvat ja avot heti 100-200 enemmän hintaa. Jos harmittaa, osta itse.

Lähettäjä: Gg 
Päivämäärä:   12.4.25 23:40:21

Käytettyjen satuloiden myyminen on kyllä sen verran vaikeaa hommaa, että antaa mennä vaan

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   13.4.25 00:13:28

Ei hyvää päivää. Mitä väliä sillä on, saako satula loppuelämän kodin vai meneekö kiertoon? :D Harmittaahan se kun joku toinen ehtii tekemään hyvän diilin nenän edestä, mutta elämä on. Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa. On ihan laillista ostaa halvalla ja myydä kalliimmalla, sitähän jokaikinen kaupanalan yritys tekee. Miksi se on niin kamalaa, jos niin tekee yksityishenkilö käytetyillä hevosvarusteilla? Mikäli kyseessä olisi joku rungosta rikkinäinen satula jota kaupattaisiin lasten puuhevoselle pilkkahintaan ja joku sen sitten laittaisi uusiksi myyntiin käyttökelpoisena hevoselle, olisi rutinaan syytä, muuten ei.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.4.25 04:26:28

Kuten edellä. Olisit itse ostanut etkä vaan varaillut.

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   13.4.25 10:21:10

Ole nopeampi seuraavalla kerralla.

Itse en varaa, myyn sille joka ensimmäisenä maksaa. Ihan siitä syystä että satulat ovat hankalia myydä ja tyytyväinen vaan jos saan myytyä. Turha varailu voi vesittää varmat kaupat.

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   13.4.25 12:13:34

Olen sitä mieltä että se on satula, ihan sama jos joku sillä koittaa tehdä tiliämä.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   13.4.25 12:22:30

Kannattaa katkeroitua vasta sitten, kun se satula oikeasti menee kaupaksi sillä kuusi kertaa kalliimmalla hinnalla.

Voihan se olla, että joku taitava on tehnyt löydän ja laittanut kuntoon alihinnoitellun satulan, mutta voi myös olla, että joku hölmö on ostanut realistisen hintaisen satulan ja nyt hänellä on ylimääräinen satula ja pari sataa vähemmän rahaa.

Lähettäjä: tääonpakkollaprovo 
Päivämäärä:   13.4.25 16:32:51

miten sä ap kuvittelet yritysten toimivan - ostaa kalliilla ja myy halvalla, vai?

Lähettäjä: Onni 
Päivämäärä:   14.4.25 11:50:40

Tosi järkevää!! Itse ostan kalliilla ja myyn halvalla, eli olen tosi surkea kauppamies.

Lähettäjä: q 
Päivämäärä:   14.4.25 13:11:24

Siis ihan oikeesti tuut ht nettiin purkamaan ärsytystäs, kun itse varailit tuotetta etkä ostanut ja joku muu sitten osti, eikä sanonut av yv tv :DD

Opettele kaupankäyntiä tai vaihtoehtoisesti pettymystensietokykyä

Lähettäjä: Chicana 
Päivämäärä:   14.4.25 13:23:43

Aina voi tarjota, sillä käytetyn tavaran hinta on useimmiten hintapyyntö/toivomus.

Lähettäjä: Oo 
Päivämäärä:   15.4.25 09:56:55

Toihan on fiksua. Kyllä saa myydä ja itsekin tätä teen jos löydän halvalla ja tiedän että saa kalliimmalla myytyä. En siis hevoskamoille vaan ihan kaikelle.

Lähettäjä: mä 
Päivämäärä:   15.4.25 10:08:28

” Käytettyjen satuloiden myyminen on kyllä sen verran vaikeaa hommaa, että antaa mennä vaan”

Tämä. Mulla on pari halppissatulaa ja ei mennyt kaupaksi ees puoli-ilmaiseksi kun yritin myydä. Ihan käyttökelpoisia kuitenkin. Mulle ois ihan sama jos joku multa satulan ostaa ja sitten mtis vaikka 10x hinnalla. Kuhan sais noi nurkista itse.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.