Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hevosen vuokrauksen hinta?

Lähettäjä: Ponimamma 
Päivämäärä:   10.4.25 20:19:50

Paljonko pyydätte hepan/ponin vuokrauksesta /kerta? Osaava ja laadukas hevonen ja hyvät puitteet?

Re: Hevosen vuokrauksen hinta?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   10.4.25 20:30:24

Maneesitalli ~20 min päässä isosta kaupungista (ei pk-seutu) ja hevonen kiva ja mukava heA, niin voi varmaan pyytää 25-30 €/kerta. Minä oon vastaavasta pyytänyt 10-15 €, mutta ihmiset ovat olleet sellaisia, että voivat välillä käydä ihan vain juoksuttamassa tms. Eli edullinen vuokrahinta, koska ovat myös hoitaneet hevosta eivätkä käyneet vain treenaamassa.

Pk-seudulla varmaan vielä tuosta enemmän.

Lähettäjä: Asta 
Päivämäärä:   10.4.25 20:35:01

Pyysin perus suokista (helppo B) 15 eur maneesitallilla, maneesittomalla 10 eur. Voi maastoilla yksin tai porukassa, käydä tunneilla, hypätä (max 80 cm).

Tai jos siivoaisi tarhan niin vaikka ilman maksua , mutta sitten väsyin siihen tulen/en tulekaan tai unohdin.

Nyt kaverin aikuinen tytär käy 2 kertaa viikossa, muutoin koitan selvitä ite.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.4.25 20:58:44

Ei näillä kustannuksilla kannata hevosta vuokrata alle 20e/krt. Ja todellakin kuukausidiili. Persaukiset jää ulkopuolelle.

Lähettäjä: viude 
Päivämäärä:   10.4.25 21:42:42

Pk seutu huippu maneesitalli ja tosi kiva ja kiltti VaB hevonen. Pyydän 35e per kerta koska pitkäaikainen hyvä vuokraaja, muut samalla tallilla pyytää hevosestaan 40-50e kerta. Tulijoita riittää...
Ja pakko valmentautua kerran vkossa vähintään.

Lähettäjä: Nelli 
Päivämäärä:   10.4.25 21:50:26

Mun vuokraaja ei maksa mitään, koska tarvitsen häntä itse ajallisesti enemmän kuin rahallisesti. Hän on mulle äärettömän arvokas, koska on todella luotettava ja hoitaa hyvin ja on ratsastaessakin kanssani aikalailla samaa tasoa. Valmennukset hän maksaa toki itse.

Mutta tiedän meidän tallilla vuokrahintojen olevan kaikkea 15€-40€ väliltä riippuen hevosesta, omistajasta ja mitä hommia kuuluu. Varsinais-Suomi maneesitalli.

Lähettäjä: Mk 
Päivämäärä:   10.4.25 21:58:47

Maksan Helsingissä 50€/kerta maneesitallilla HeA tasoinen iso poni

Lähettäjä: äåweok 
Päivämäärä:   10.4.25 22:00:37

Mun kivan ja hyvinkoulutetun hevosen kk kustannukset on 1500-1600e, en todellakaan tarjoa jollekin ilmaista ratsastusta sillä! En tarvitse sitä rahaa, mutta periaatteesta! Miksi kustantaisin jonkun harrastusta? valmentaja ratsuttaa hevosta välillä ja hänelle maksan siitä.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   11.4.25 23:05:52

Meillä maksaa 20e/krt. Soppari 1x/vko. Käy myös useammin,jos olen reissussa, mutta ei tarvitse maksaa ekstrakäynneistä. Kyseessä He A /100cm tasoinen suokki. Lisäksi kuuluu hevoseen liittyvät tallihommat. Maneesitalli, pohjois-suomi 20km keskustasta.

Lähettäjä: mie 
Päivämäärä:   12.4.25 00:08:34

Moni pyytää ja saa 50e täällä Hesassa, mä pyydän 40e koska hyvä, luotattava ja pitkäaikainen vuokraaja. Kiva hyvin koulutettu heppa ja hyvä maneesitalli.

Lähettäjä: Fasu 
Päivämäärä:   12.4.25 00:17:48

Mä pyydän 85€/60min.

Lähettäjä: Tiia 
Päivämäärä:   12.4.25 00:26:27

15e nuori pikkuponi. Kenttä ja maastot

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   12.4.25 07:47:07

Mä maksan kiltistä va B-tason hevosesta 40 e/krt Etelä-Suomessa.
Juuri nyt on maneesittomalla pikkutallilla. Maksan mielelläni, koska omistaja on todella rento ja joustava - itse olen aika paljon työreissulla, joten en pysty sitoutumaan säännöllisesti joka viikko 2 x. Saan käydä valmennuksessa kun aikatauluihin sopii. Jos hepalla saikkua, mun ei tarvi käydä.

Toisesta en maksa mitään, teen sillä kaikkea mitä omistaja ei vielä uskalla/halua - hyppään, maastoilen, uitan, kisaan, jne. Tämä taas laadukkaalla maneesitallilla. Jos tämä saikulla, käyn taluttelemassa/hoitamassa. Tämän omistajan kanssa yritetään sopia esim. lomareissut eri aikaan, että jompi kumpi on maisemissa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.4.25 08:19:40

” Mä pyydän 85€/60min.”

Mitä jos menee 63min? :DDD

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.