Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Eikö seurojen messubussit enää kiinnosta?

Lähettäjä: Somemainokset 
Päivämäärä:   9.4.25 15:40:07

Moni seura (omani mukaan lukien) ei ole enää vuosiin järjestänyt bussikyytiä Tampereen messuille.

Ne harvat tämän alueen seurat, jotka bussikyydin järjestävät, jakavat nyt kovasti facessa mainoksia bussikyydistä toisten seurojen fb-seinille.

Onko aika ajanut ohi seurojen yhteisistä bussimatkoista? Meneekö porukka Tampereelle mieluummin junalla tai omalla autolla?

Re: Eikö seurojen messubussit enää kiinnosta?

Lähettäjä: xx 
Päivämäärä:   9.4.25 15:49:59

Eipä ulkopuoliset kovin helposti noihin matkoihin osallistu. Tunnet olevasi ulkopuolinen ja vain muiden tiellä. Helpompi ja mukavampi mennä omalla kyydillä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.4.25 16:40:05

Jos seuran bussi maksaa 20e ja saapuu myöhään ja lähtee aikaisin, vs. Onnibus 5e/matka ja saat itse valita aikataulun, niin ei ole vaikea valinta.

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   9.4.25 16:43:27

Omalla autolla aina, helpompi, saa mennä omien aikataulujen mukaan. Tämä yleisesti reissuista. Olen istunut tuhansia kilometrejä pelireissuilla linkuissa ja mikään ei sitä enää korvaa. Ajan itse.

Päivämäärä:   9.4.25 16:49:41

Monesti seuroissa nuoria jotka eivät pääse autolla paikalle. Siksi olisi hyvä käyttää tällaista palvelua että mahdollistaa muidenkin pääsyn. Mutta minä minä minä

Lähettäjä: Huoltaja 
Päivämäärä:   9.4.25 16:51:51

^ Usein noihin seurojen busseihin vaaditaan alaikäisen mukaan huoltaja.

Lähettäjä: Umba 
Päivämäärä:   9.4.25 16:57:06

^^No jo on aikoihin eletty.

Lähettäjä: Suomitar 
Päivämäärä:   9.4.25 17:06:57

Yhteisöllisyys on kirosana. Alkaa nuoria ahdistamaan täydessä bussissa, mukavampi kulkea omalla porukalla.
Sellasta senon maaliman meno.

Lähettäjä: Viia 
Päivämäärä:   10.4.25 19:14:43

On myös hinta noussut näissä tilauskyydeissä viime vuosina. Bussi pitäisi saada aika täyteen ja moniko sieltä seurasta ylipäänsä osallistuu ja menee messuille?
Omasta puolestani voin kertoa että perheen kanssa osallistuin reissuun, johon bussikyyti oli ilmainen ajatellen että ei tarvitse stressata ajamisesta. Mutta stressiä riitti kyllä siltikin, lähtien ihan jo kyytiin mahtumisesta. Ei olla hetkeen menossa yhteiskyytiin uudestaan.

Lähettäjä: Asta 
Päivämäärä:   10.4.25 20:37:18

Jos olisi yleensäkään aikaa moiseen niin bussikyydin olis just passeli.
Mutta Tampere on niiiin kaukana.

Päivämäärä:   10.4.25 21:05:01

porukkajuna olisi kiva (siis porukalla otettaisiin samasta vaunusta paikat), mutta bussilla en voi kulkea matkapahoinvoinnin takia. Se ei siis ole vaihtoehto

Lähettäjä: jon 
Päivämäärä:   11.4.25 07:10:30

on myös niitä seuroja jotka tekevät yhteistyötä ja messubussi kerää useamman seuran porukan kasaan.

joillain seuroilla matka on ilmainen jäsenille, joillakin pyydetään 5€ varausmaksu joka palautetaan bussiin noustaessa tai sitten se matka maksaa sen 20€.

tämä on ihan riippuvainen siitä mitä seurassa tehdään. jos seura on olemassa olemisen ilosta (= ei juurikaan vapaaehtoisia) eikä järjestä mitään, millä kerätä rahaa esimerkiksi tällaisen kuljetuksen maksamiseen, joutuu jäsenet maksamaan sen omasta pussistaan.

messujen yhteydessä järjestetään myös paljon muita tapahtumia joihin osallistuvien täytyy hommata toinen kyyti ja mahdollisesti yösija tampereelta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.