Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Bates tietäjää?

Lähettäjä: help 
Päivämäärä:   6.4.25 09:33:19

kuka osaisi kertoa Bates satuloista? Onko ne ihan hyviä satuloita, kannattaako
ostaa käytettynä, vai vain uutena ??

Re: Bates tietäjää?

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   6.4.25 09:50:51

Jos Bates on pakko ostaa nin käytettynä ja tarkastettuna. Menettävät nopeaan myyntiarvoaan. Paljon tarjolla käytettyjä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.4.25 10:04:48

Minulla ollut Batesin satula(t) käytössä jo 5 vuotta. Menneet kaikille hevosille, joille sellaisen olen muokannut, puoliverisiä, lämminverisiä ja pari kylmäveristä. Oikein kaarevaan selkään ei ainakaan uudempi malli taitu, mutta suorat, suorahkot, takaanousevat - no problem. Itselle saa polvitukia muokattua tarpeen mukaan, lyhyet paneelit, mutta silti mahtuu isompikin takapuoli kyytiin. Yksi hevonen oli 5v kun sille Batesin koulusatulan ostin, nyt 10v ja edelleen menee, tarvittaessa lisätty paloja tai vaihdettu kaarta. Ollut välissä tiineenäkin.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   6.4.25 10:08:43

Etuosan muotoilu ei sovi kovinkaan monelle hevoselle. Hyvin muokattavissa muutoin. Käytettynä ostaisin, jos sellaista tarvitsisin esim. nuorelle voi olla hyvä.

Lähettäjä: kuu 
Päivämäärä:   6.4.25 10:42:35

https://batessaddles.eu/pages/stockists
täältä näät Suomen jälleenmyyjät

Lähettäjä: ratsu 
Päivämäärä:   6.4.25 11:17:54

Hyviä satuloita, joissa etuosan muotoilu sopii kyllä monelle ! Pyydä kokenut sovittaja paikalle, ja sovi satulan testaamisesta.
Vanhempia malleja tuntuu löytyvän paljonkin käytettynä , uusimpia malleja ei niinkään.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   6.4.25 11:55:43

Mulla on ollut Batesin estesatula neljä vuotta ja oon ollu tyytyväinen. Heppa oli pitkällä saikulla ja tätä on ollut helppo muokkailla sopivaksi lihaskunnon mukaan.

Lähettäjä: Pinja 
Päivämäärä:   6.4.25 17:30:21

Hevoselle todella hyviä satuloita. Omasta mielestäni myös ratsastajalle. Ei väliä, ostatko uutena vai käytettynä - toppaukset on helpompi ja halvempi uusia kuin villatäytteisissä satuloissa.

Lähettäjä: —- 
Päivämäärä:   6.4.25 19:27:56

Paljon vähemmän nämä menettävät arvoa kuin muut vastaavat. Uuden hinta on 2000-3000 euroa halvempi kuin monet muut.

Lähettäjä: help 
Päivämäärä:   6.4.25 20:04:40

kiitos, kuulostaa lupaavalta. Onko väliä kuka osaa sovittaa, vai kaikki sovittajat ??
Keski suomen alue, jos väliä?

Lähettäjä: Liisa 
Päivämäärä:   6.4.25 22:15:56

Mulla ollut batesin satuloita 8 vuoden ajan, mennyt kolmelle eri hevoselleni helposti muokkaamalla. En ostaisi enää muuta, niin helppo pyytää sovittaja paikalle ja hoitaa muokkaus paikan päällä ja reenit jatkuvat.

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   7.4.25 09:32:12

Laajavaljas Keski-Suomessa

Lähettäjä: Vinkki 
Päivämäärä:   7.4.25 09:35:08

Suitsisoppi käy Keski-Suomessa, suosittelen sitä ennemmin kuin yllä mainittua

Lähettäjä: tikku 
Päivämäärä:   7.4.25 09:45:11

Oma kokemukseni on, että hevoset liikkuvat näissä hyvin ja selät pysyvät kunnossa ja kehittyvät jos muut asiat kunnossa. Ridersoffice on käynyt ainakin Jyväskylässä paljon.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.