Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mikä hevoslelu kyseessä??

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   1.4.25 23:00:08

Noniin sitten! Muistatteko mikä brändi / lelu kyseessä, joskus tämän vuosiluvun alussa. Tässä vajaa 30 vuotias siis, muistan omasta lapsuudesta kun ystävillä oli näitä!

Hevosilla oli aika realistinen ulkonäkö. Parhaiten muistan palominon, joka tuli tallin mukana. Irtaimistona taisi olla porkkana, vesiletku tms. Mulla oli sellainen musta hevonen, mutta siltä meni jalka. 😭 Muistaakseeni hevosilla oli pehmeä harja vaikka olivatkin muuten kovaa muovia, mutta tästä voin myös erehtyä.

Re: Mikä hevoslelu kyseessä??

Lähettäjä: ö' 
Päivämäärä:   1.4.25 23:07:58

Grand Champions? Muistelisin että joku malli oli sellainen millä sai porkkanan suuhun kiinni.

Päivämäärä:   1.4.25 23:17:20

Ihanaa kiitos!! Nää ne oli! Olin niin kateellinen tuosta palominosta kaikille :D

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   1.4.25 23:38:43

A, mullakin oli sellanen musta miltä meni jalka :D Tein sille tekojalan.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   2.4.25 09:17:15

Mulla on kotikotona kaiketi tommonen palomino, jossa on kyljessä nappi, josta se hirnuu ja jalat liikkuu vähän. Laitettiin siihen uudet patterit pari vuotta sitten ja se toimi edelleen. Ja senhän on pakko olla sen 30 vuotta vanha!

Lähettäjä: piipaa 
Päivämäärä:   2.4.25 10:58:39

Mulla oli tuommoinen joku palomino. Pakkauksessa oli myös pesukarsina, jossa oli letku jonne sai oikeasti vettä. Hevosella oli magneettinen turpa ja siihen tarttui pakkauksessa ollut porkkana. Ämpäri, sini-vihreäruudullinen loimi, ja jotain harjoja, pesusieniä, talikko jne.

Hevonen, talli ja magneettiporkkana on vieläkin tallessa vanhempieni luona, sisarusteni lasten ilona. Magneettiporkkana on jääkaapin ovessa :D

Lähettäjä: Vääräsääri 
Päivämäärä:   2.4.25 12:20:32

Lähettäjä..

Päivämäärä2.4.25 09:17:15

Mulla on kotikotona kaiketi tommonen palomino, jossa on kyljessä nappi, josta se hirnuu ja jalat liikkuu vähän. Laitettiin siihen uudet patterit pari vuotta sitten ja se toimi edelleen. Ja senhän on pakko olla sen 30 vuotta vanha!

Minulla on varmaan tämä sama! Onko se sellainen aika massiivinen, seisoo takasillaan ja häntä on kovaa muovia, mutta harja pehmeä? Tämän mukana ei kyllä muistaakseni tullut muita tarvikkeita kuin harja, satula, suitset ja ehkä porkkana. Minulla on myös toinen samanlainen hevonen, joka on kimo harmailla jouhilla.

Lähettäjä: Oho 
Päivämäärä:   2.4.25 12:52:57

Mulla oli sellainen barbihevonen, mille pystyi laittamaan nuken satulaan kyytiin ja se käveli. Oli muuten kovassa käytössä! :D

Päivämäärä:   2.4.25 13:13:40

https://grandchampionslove.weebly.com/ Tuolta löytyy kuvia, myös tuo kovahäntäinen takajaloillaan seisova voikko.

Päivämäärä:   2.4.25 13:37:38

"A, mullakin oli sellanen musta miltä meni jalka :D Tein sille tekojalan."

Minäkin teippasin etujalan sille paikalleen, mutta eihän se lapsen väsäämä pysynyt..

Nää oli tosi kivoja muuten! Ja nyt aikuisenakin katsellessa, tykkään tosi paljon oheiskamoista mitä hevosten mukana tuli. Kaikilla kavereilla oli yksi tai kaksi saman merkin hevosta, usein eri näköisiä jokainen. Se toi paljon todentuntuisuutta leikkeihin, haha.

Ja tuo palomino setti letkuineen päivineen on edelleen ihan älyttömän hieno!

Lähettäjä: Vääräsääri 
Päivämäärä:   2.4.25 14:03:25

Mikähän muuten oli se toinen leluheppamerkki, jota myytiin ainakin noin 2000-luvun puolivälissä? Olivat GC:n kokoisia, mutta eivät ehkä aivan yhtä realistisen näköisiä. Breyer se ei ollut, nehän olivat tosi aidon näköisiä.

Päivämäärä:   2.4.25 14:20:53

My beautiful horses? Ovat kyllä vähän pienempiä kuin GC.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   2.4.25 14:23:45

Mulla oli näitä valtavasti ja Copper Traveler III on nimenäkin jäänyt mieleen niistä mutta miksi nuo kuvissa näyttääkin niin "kököiltä" verrattuna omiin muistikuviin :D ...

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.