Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Stable Nova part. 2

Lähettäjä: Jeppis 
Päivämäärä:   27.3.25 15:57:08

Jatkoa edelliseen ketjuun

Re: Stable Nova part. 2

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.3.25 16:46:51

Miksi teet aloituksen, jos ei sulla ole mitään sanottavaa ja eiköhän tuo mollaus jo riitä. Asioista voi keskustella.

Päivämäärä:   27.3.25 20:14:47

Minua jäi naurattamaan tuo omistajanaisen käytös, oikeasti humalapäissään irtisanoo yrittäjän asiakkaita yöllä? Olen kuullut että on alkoon menevä mutta tämä olikin uutta tietoa :D

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   27.3.25 20:50:07

Täältähän sitä ”varmaa tietoa” kannattaa etsiä…

Lähettäjä: AsuinSielläNovassa 
Päivämäärä:   27.3.25 21:30:25

Joo joku humalainen nainen ei soittanut mulle. Minulla oli siellä kisakäytössä oleva lammas ja se mies joka oli täysjärkinen kun se oli suomessa. Espaniasta se ei ihan niin onnistunut. Vuohikin piti tuoda sinne mutta kanani söi vuoheni, ja se seko-ja humalapäinen nainen sanoi että kanan syömää vuohea ei voi sinne tuoda. Harmitti kyllä, täysin epäammattimaista heiltä.

Lähettäjä: emma 
Päivämäärä:   28.3.25 08:46:45

Kannattaa vähän miettiä, mitä täällä kirjoittelee. Täyttää kyllä ihan kunnianloukkauksen kriteerit jos jotain henkilöä alkoholistiksi nimittelee. Ja jos perättömiä syytöksiä esittää mm. tuollaisista irtisanomisista ja yöllisistä soitteluista ym. tapahtumista. Voi joutua edesvastuuseen sanomisistaan.
Että jotain rotia nyt ihmiset! Ei kuulu edes ko. aiheeseen moiset asiattomuudet.

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   28.3.25 18:08:53

Syytöksissä on kyllä perää, mutta se on täysin sivuseikka. Itseäni kiinnostaa Stable Novan tallipaikat tulevaisuudessa, että miten toiminta muotoutuu ja onko kuitenkin mahdollista ostaa esimerkiksi hoitopalvelua joltakin paikalliselta toimijalta keskitetysti?

Päivämäärä:   28.3.25 18:36:01

Ei taida vielä nykyisetkään asiakkaat tietää sen enempää tulevasta kun mitä täälläkin puhuttu. Toivottavasti tulee lisätietoja pian

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.