Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mistä etsiä hoitoheppaa (keski)uudeltamaalta?

Lähettäjä: työtön 
Päivämäärä:   26.3.25 12:36:52

Jäin äskettäin työttömäksi ja nyt olis aikaa hoidella heppoja ja käydä vaikka tekemässä aamu/päivä/iltatalleja. Olen pitkän linjan hevosharrastaja mutta uraputkessa tuli useamman vuoden tauko, en tunne enää ketään kotitallin pitäjiäkään.

Lähellä olisi talleja mutta tuntuisi törkeältä mennä vaan paikan päältä kyselemään. Löytyykö mistään netistä nykypäivänä hoitajia etsiviä hevosenomistajia? Voinko ottaa yhteyttä suoraan tallinomistajiin? Ja nimenomaan hoitoheppa-kulmalla pitäisi, työkkäri varmasti katkaisee tuet samalla sekunnilla jos googlaamalla löytyy jotain vapaaehtoistyöhön viittaavaa ilmoitusta.

Re: Mistä etsiä hoitoheppaa (keski)uudeltamaalta?

Lähettäjä: nonytsit 
Päivämäärä:   26.3.25 15:29:10

1. Mene uusiin töihin äläkä elä tuilla. 2. Älä tosiaan mene tekemään ilmaisesksi tallihommia ihan omaksi huviksesi kun elät tuilla ja polkemaan tallityöntekijöiden palkkaa entistä alemmaksi. 3. Oletko kuullut facebookista?

Päivämäärä:   26.3.25 15:33:27

Juu koska lamassa onkin niin helppoa vaan "mennä" uusiin töihin :D Kotitallit nyt tuskin muutenkaan palkkaa tallityöntekijöitä vaan pyörii enemmän harrastuksena/puolihoitopohjalta.

Facebook-"vinkki" ei oikein auta, kun en tiedä millä hakusanalla pitäisi ryhmiä etsiä.

Lähettäjä: Säde 
Päivämäärä:   26.3.25 15:33:52

No varmaankin työnhaun ohessa voi muutkin tehdä, kun maata sohvalla ja murehtia. Mistä päin Keski-Uuttamaata?

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   26.3.25 15:41:53

Haluatko korvaukseksi rahaa ja/tai ratsastusta, vai haetko ihan vaan perinteistä "hoitohevosta"?

Lähettäjä: Selkä 
Päivämäärä:   26.3.25 15:42:01

Paikalliset facehepparyhmät on varmaan helpoin tapa. Esim. Hevosihmiset Sipoo & lähialueet.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.3.25 15:58:19

Laita sähköposti esiin :)

Päivämäärä:   26.3.25 16:13:39

Markkinat puolelle ilmoitus

Päivämäärä:   26.3.25 16:32:44

Asun järvenpäässä mutta mulla on auto. Toki kauheen kauas ei varaa ajella nyt. Kiitos Selkä, koitan etsiä noita ryhmiä ja mainostaa siellä! Omaa sähköpostia en viitsi laittaa näkösälle kun siinä on koko nimi ja tästä palstasta ei ikinä tiedä :D

Triplatähti, ihan tekemisen ja hevosten kanssa olemisen ilosta haluaisin autella. Tylsää makoilla kotona kaiket päivät. Tietystikään mihinkään orjatöihin tai ammattilaista korvaamaan en ole lähdössä, vaan mielenvirkistystä mulle ja apua jollekin kiireiselle.

Päivämäärä:   26.3.25 17:16:57

Täältä löytyisi hevosia ihan ajettavan matkan päästä. Pistä ilmoitus

Päivämäärä:   26.3.25 18:56:22

Täällä palstalla markkinat, katso sieltä tai laita oma ilmoitus

LähettäjäAml 
Päivämäärä:   26.3.25 19:36:21

Mulla Järvenpään alueella pieni talli missä 2 heppaa. Tälläinen kotitalli. Ohessa maili ja instassa nimellä löytyy hepoista lisää infoa, jos kiinnostaa.

Lähettäjä: Pii 
Päivämäärä:   26.3.25 21:52:52

Mä oon just miettinyt, että pitäisi laittaa ilmoitus. Mulla ois kellokoskella heppa, joka kaipais enemmän huomiota.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.