Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Some vaikuttajat hevoset messut

Lähettäjä: r 
Päivämäärä:   24.3.25 08:44:11

Onko Hevoset -messut lopettanut käytöstä tän some vaikuttaja passin? En löydä sen hakua mistään nettisivuilta

Re: Some vaikuttajat hevoset messut

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.3.25 10:39:39

Taitaa olla nykyään yvllä kutsunnat kun kaikki oman elämän somettajat 500 seuraajalla hakee niitä passeja

Lähettäjä: Q 
Päivämäärä:   24.3.25 10:43:04

Perus kouluun mars

Päivämäärä:   24.3.25 12:31:15

Kaikki some näköjään karsittu pois, ainoastaan henkistä puolta tarjolla!

Lähettäjä: Kohut 
Päivämäärä:   24.3.25 12:58:29

Eikös viime vuonna messuilla ollut joku somekohu, siis jotain demoratsukkoa oli kuvattu ja videota jaettiin somessa. Jotain epäedullista tässä oli ja ainakin demoratsastaja teki asiasta jonkun julkisen postauksen.

Ehkä vastaavilta halutaan nyt välttyä.

Lähettäjä: drf 
Päivämäärä:   24.3.25 14:03:39

Kohut: nyt kun mainitsit niin taisi olla. Saa nähdä onko kuvaamista yleisesti rajoitettu. Se videon tehnyt taisi olla ihan yleisöstä.

Lähettäjä: Mielenkiinnosta 
Päivämäärä:   24.3.25 14:34:39

Miten koette, olisiko kuvaamista hyvä rajoittaa? Itse en oikein tiedä omaa kantaa, rajoittaminen tuntuu vahtimiselta, mutta toisaalta en itse haluaisi minkään kohun keskelle lyhyen videopätkän perusteella.

Lähettäjä: e 
Päivämäärä:   24.3.25 14:35:41

Jos pelkää joutuvansa videoinnin kohteeksi, oikea paikka ratsastaa ei ole messuilla. Tottakai saa kuvata.

Päivämäärä:   24.3.25 16:00:23

No mutta kyllähän se viime vuoden kohutilanne oikeasti jatkui kauan, ei vaan lyhyen aikaa. Somekohua siitä ei toki olisi tarvinnut tulla, vaan jonkun paikallaolevista järjestäjistä, stewardeista tai kenties vaikkapa ihan demon juontajista olisi pitänyt puuttua tilanteeseen jossa hevonen kulki pitkän aikaa ihan nipussa.

Päivämäärä:   24.3.25 16:27:50

No eihän se yleisön vika ole jos esiintyjiä ei ole tsekattua etukäteen

Päivämäärä:   25.3.25 00:44:10

Näin lukee ihan hevoset messujen infossa;

Median akkreditoituminen

Akkreditointi aukeaa maaliskuun aikana. Median akkreditoituminen on avoinna aina tapahtuman päättymiseen saakka.

Lähettäjä: j 
Päivämäärä:   25.3.25 00:55:04

Voi hyvän tähden. Aina ei voi onnistua, se on ihan normaalia. Järjestäjä mokasi tiedotukseksen viime vuonna niin pahasti että ihme jos tuonne vielä joku oikea osaaja lähtee. Etenkään kun pitäisi järjestäjälle tehdä hyväntekeväisyyttä sillä mitään eivät halua maksaa!

Lähettäjä: Mukana 
Päivämäärä:   25.3.25 07:10:29

Messujen pitäisi maksaa esiintyjille? Nyt oon ehkä ymmärtänyt itse jotain väärin. Mutta minusta messut tarjoaa mahdollisuuden näkyvyydelle, luo puitteet isolle yleisölle.

Kisaajat mm. maksavat itse siitä, että pääsevät osallistumaan (finnderby/hihs/mitänäitäon) Osastoilla olijat maksavat neliöistään. Niin nytkö jonkun yhdistyksen tai yksityisen henkilön pitäisi saada rahaa itsensä markkinoinnista?

Kai messutkin on yritys, jonka tarkoitus on tehdä tuottoa, joten millä matikalla messujen pitäisi tehdä hyväntekeväisyyttä?

Minä en ainakaan halua maksaa osallistumisesta enempää, että joku wannabe saa puolen tunnin/ tunnin höpötyksestä rahaa.

Lähettäjä: pp 
Päivämäärä:   25.3.25 07:34:00

. : aiemmin (vielä pari vko sitten) ko. sivulla näkyi info myös vaikuttajapasseista joka nyt poistettu.

Päivämäärä:   25.3.25 07:56:09

Kannattaisiko tätä asiaa kysyä heiltä, eikä täällä?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.