Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Niinisalon ratsastajien hätäkokous

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.3.25 21:25:18

Miksi edellinen poistui?

Mitä Maaseudun tulevaisuuden artikkelissa asiasta sanottiin? Talousongelmia?

Re: Niinisalon ratsastajien hätäkokous

Lähettäjä: Jäsensihteeri 
Päivämäärä:   23.3.25 02:05:15

Facessa ja instassa kiertää mainos kannatusjäsenkampanjasta. Siinä on siteerattu lehtijuttua.

Kannatusjäsenkampanjassa pyydetään ilmoittamaan syntymäaika tietylle henkilölle (oletettavasti seuran jäsensihteeri). Olen myös jäsensihteeri ja minua kiinnostaisi tietää, miten pystyy Senseen perustamaan uuden kannatusjäsenen pelkällä syntymäajalla. Olen tänäkin vuonna omaan seuraan perustanut useamman uuden kannatusjäsenen ja kaikkien kohdalla on pitänyt laittaa koko henkilötunnus (myös loppuosa), pelkällä syntymäajalla ei ole voinut perustaa. Tai vaihtoehtoisesti on käytetty jo olemassa olevaa, toisen seuran jäsennumeroa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.3.25 07:49:49

Se jäsenyyksien luominen on muutenkin turhaa hommaa kun uusi jäsen voi liittyä liiton sivuilta ja täyttää tietonsa itse lomakkeelle.

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   23.3.25 08:27:33

Senseen ei taida pystyä syöttämään noita eri ikäluokkien alennushintoja niin että lomakkeella voisi ilmoittautua? Ts. viedäänkö näitä edes jäsenrekisteriin välttämättä.

Lähettäjä: Kepa 
Päivämäärä:   23.3.25 09:23:44

Liittymällä kannatusjäseneksi ei taida maastoesterataa pelastaa jos valtio on sen päättänyt omaan käyttöön ottaa! Itse en halua tappiollista ratsastuskoulutoimintaa kyllä kannattaa, eihän siinä ole ollut pitkiin aikoihin mitään järkeä. Iso määrä hevosia, joista osa rikki tai eläkeläisiä.

Lähettäjä: Täti 
Päivämäärä:   23.3.25 10:04:34

Joka vuosihan ne hinnat syötetään senseen. Kannatusjäsenillä ei vaan ole liiton osuutta.

Päivämäärä:   23.3.25 10:29:35

NR:n kampanjassa on kaikkiin kannatusjäsenhintoihin alennus normaaliin nähden ja lapset jaettu eri hintaluokkiin iästä riippuen. Sense tuntee vain juniori/seniorijaon.

Lähettäjä: B) 
Päivämäärä:   23.3.25 13:19:24

Maastorataa ei varmasti pelasta mikään, mutta nut on vaarana, että koko toiminta maneeseineen ja talleineen päättyy ja mäki tyhjenee.

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   23.3.25 15:42:09

Artikkelin mukaan maastorata pitäisi vain siirtää, metsää löytyy.

Lähettäjä: Stara 
Päivämäärä:   23.3.25 15:42:41

Kannattaa luoda vain sellaisia jäsenhintoja joilla liittyminen on mahdollista liiton kautta. Itse en ainakaan viitsi lähettää henkilötietoja tieskenenjamihingmailiin vaan suojatusti jäsenrekisteriin.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   23.3.25 16:36:18

Miksi maastorata pitäisi siirtää?

Päivämäärä:   23.3.25 16:54:59

?: Koska armeija ottaa nykyisen alueen täysin käyttöönsä.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   23.3.25 16:57:45

Onpa surullista.

Lähettäjä: Polle 
Päivämäärä:   23.3.25 20:45:41

Ei niitä ratoja noin vain siirretä. Esteet kyllä voidaan siirtää, mutta ratojen rakentaminen vaatii suunnittelua ja etenkin rahaa, sekä oikeasti tilan mihin monen kilometrin pituiset radat tehdään. Siihen ei mikään yksittäinen pikku palanen riitä, eikä seuralla yksinkertaisesti ole rahaa yksin uusia ratoja aikaansaada. Tarvitaan tukea, henkilöitä jotka oikeasti haluaa asian eteen tehdä sekä rahoittajia.

Lähettäjä: Salla 
Päivämäärä:   23.3.25 21:06:57

Saako edes niin toimia, ettei kannatusjäsenten maksuja pyöräytä SRL:n kautta? Toki maksut tulee 100% seuralle, mutta saako niitä tilittää noin suoraan seuran käyttöön?

Lähettäjä: ## 
Päivämäärä:   23.3.25 23:05:57

Harmi jos toiminta loppuu, mutta onhan tuosta tallista kuullut viime vuosina melko kyseenalaisia asioita, mm. yhden tunninpitäjän toiminnasta. NR kyllä nähnyt jo parhaat aikansa.

Lähettäjä: pia 
Päivämäärä:   23.3.25 23:46:49

Todella surullista, toivottavasti tykkivaljakko säilyy, näähän on ne viimeiset perinteet, voi,kun ne vois säilyttää

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   24.3.25 01:44:17

Salla: En tiedä, mitä yhdistyslaki sanoo jäsenrekisterin pitämisestä, saako olla kaksi eri rekisteriä (SRL:n Sense ja ruutuvihko tai vastaava). SRL:n säännöt voivat kieltää tuollaisen ja jos seura näkyvästi markkinoi kannatusjäsenyyttä Sensen ohi, niin eiköhän se SRL:n korviin kantaudu ja sieltä voi tulla joku huomautus.

Ongelma on, että SRL tilittää jäsenmaksut seuroille muutaman kerran vuodessa ja jos rahapula on akuutti, ei seura ehdi odottaa SRL:n tilitystä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.