Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Freejump Airs

Lähettäjä: Kepa 
Päivämäärä:   21.3.25 10:22:14

Onko teillä nämä jalustimet kestäneet? Mulla hajos just. Saakohan niihin varaosia mistään?

Re: Freejump Airs

Lähettäjä: on 
Päivämäärä:   21.3.25 10:26:47

kestänyt on muttei ole tiputeltu tai paiskottu

Lähettäjä: Outs 
Päivämäärä:   22.3.25 05:33:28

Millä tavalla aloittaja jalustimisesi hajosi? Menikö rikki siis kesken ratsastuksen?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.3.25 07:33:36

Minulla on Freejumpit, ovat oikein hyvässä kunnossa, ei mitään ongelmaa. Toki pidän varusteista todella hyvää huolta. Joka käytön jälkeen harjaan, pesen, kuivaan ja säilytän jalustinpussissa lämpimissä sisätiloissa.

Päivämäärä:   24.3.25 12:40:51

Näiden jalustimien idea on hajota muoviosan kohdalta jos ratsastaja jää kiinni. Jos siis tästä oli hajoamisessa kyse. Ei saa varaosia kuin pohjan nastoiksi, tulee vaihtaa jalustimet uusiin. Sitä en tiedä saisko tehtaalta ostettua mahdollisesti vain toisen jalustimen, itsellä meni oikea pashaksi kun kaaduttiin ja ostin uuden parin ja jätin toisen vasemman varajalustimeksi.

Päivämäärä:   24.3.25 13:01:45

Mikä hajosi?
Varaosia on nastat ja se hajoava ylämuovi? Niitä saa esim hipposportista tai Suomenratsutarvikkeelta.

Lähettäjä: Saa varaosia. 
Päivämäärä:   24.3.25 15:55:44

Freejumpin jalustimiin saa käytännössä kaikki osat varaosina. Suoraan tehtaalta, jälleenmyyjän kautta ja myös Freejumpin oman sivuston kautta. Esimerkiksi sen pienen muoviosan jalustimen yläosassa voit tilata suoraan sivustolta.

https://www.freejumpsystem.com/en/air/2996-air-s-top-banner.html

Itse sain ne tehtaalta ilmaiseksi. Kestivät kyllä tulla noin 3 viikkoa, mutta tulivat.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.