Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko wow-edustajaa Suomessa?

Lähettäjä: WOW 
Päivämäärä:   20.3.25 08:02:09

Näitä on joskus ollut, mutta onko tällä hetkellä ketään? Google löytää aiempia..

Re: Onko wow-edustajaa Suomessa?

Lähettäjä: On 
Päivämäärä:   20.3.25 08:26:14

On, Anna Merisaari. Ostin satulan häneltä ja paikanpäällä rakennettiin ja testattiin Oulussa. Asuu etelässä, todella hyvä palvelu ja ammattitaitoinen ihminen.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.3.25 09:58:16

Yksi ainoa, yllämainittu. En voi suositella, ainoana edustajana tietysti voi pyytää ihan mitä tahansa hintaa ja ihmiset maksaa, kun ei muitakaan ole. Asiakaspalvelu ei ole kovinkaan ammattitaitoista ja aina on lomalla tai matkalla, kun yrittää tavoittaa. Siirryin pois wowista, koska sen huolto ei toimi kun on vain yhdennihmisen varassa.

Lähettäjä: -*- 
Päivämäärä:   20.3.25 10:32:53

Jaa, kyllä meillä on toiminut jo kohta 8 vuotta. Toki asun sen verran lähellä etten koe ongelmaksi ajaa tuntia hevosen kanssa Vihtiin jos tilanne vaatii.

Lähettäjä: vs 
Päivämäärä:   20.3.25 13:04:32

Ainoa hyvä puoli jonka keksin wowista on satulan hyvä muokattavuus, muuta hyvää siinä ei sit ookkaan.

Varaosien tullessa briteistä kestää siinä aina ikuisuus ja myös maksaa maltaita, kun jo valmiiks kalliiden tuotteiden päälle tulee tullit ja postimaksut. Kyseiseen sovittajaan on vaikee saada yhteyttä, lupaa palailla asiaan ja sit seuraavaan kuukauteen häntä ei saa kiinni. Nopeet pikku fiksaukset jotka lupaa hoitaa parin viikon sisään kestää parhaimmillaan useita kuukausia. Ollaan pisimmillään oltu puoli vuotta kokonaan ilman satulaa, kun tehdas oli lomalla, postitus venyi, sovittaja itse oli lomalla, ja kaikessa kesti ikuisuus.

Mun mielestä on myös ihan käsittämätöntä et sovituskäynti hänen luonaan maksaa muistaakseni 250e. Parhaimmillaan siinä menee vaan vartti kun vähän säädetään ilmoja, pisimmilläänkin puhutaan alle tunnista, jos täytyy vaihtaa kaaria ja säätää useamman kerran. Paljon olen perinteistenkin villatopattujen satuloiden sovituskäyntejä maksellut, aina on tultu meille tallille, ja ikinä ei ole maksanut edes matkoineen yli 100e, vaikka oltas sovitettu miten monta satulaa.

Jos sulla siis on rajattomasti rahaa ja aikaa, niin mikä ettei. Mä kuitenkin arvotan sitä et satula on helppo ja järkevän hintainen huoltaa, eikä mikään asia ole yhden sovittajan varassa. Myöskin jos sulla on useampi satula, niin hevosesi pääsee kuitenki liikkeelle, kun wowi seisoo.

Sovittaja itse on myös sanonut, et wowin tehdashinnat on noussut niin taivaisiin, että hinta ei vastaa enää laatua eikä niitä ole järkevää ostaa. Vanhemmat käytetyt wowit taas ei mee enää kaupaksi.

Lähettäjä: minnihiiri 
Päivämäärä:   20.3.25 13:55:50

Itsellä myös huono kokemus wowista, myyntipuheet ja todellisuus ei ihan kohdanneet eikä kovasta säätämisestä huolimatta vaan saatu toimivaksi hevoselle eikä minulle ratsastajana

Lähettäjä: Rfh 
Päivämäärä:   20.3.25 16:40:22

Minä muokkaan WoW-satulani itse, erittäin helppoa. Ne osatkin ovat tulleet Briteistä viikossa, tosin harvoin tarvitsee tilata mitään. Kun ostin satulan, siihen tuli 3 etukaarta mukana; se, joka oli mitattu hevoselle ja yksi koko molemmin puolin. Ei ole tarvinnut ostaa muita osia paitsi silloin, kun olen vaihtanut hevosta.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   20.3.25 19:59:36

Minulla on wow ja olen opetellut säätämään sen itse. Kaaria on joutunut vaihtamaan. Yksi ilmapussi alkoi vuotamaan, mutta se meni takuuseen hyvn jouhevasti.

Lähettäjä: On 
Päivämäärä:   21.3.25 08:20:09

Minulla myös pelkästään hyvät kokemukset. Aina saanut Annan kiinni ja osia jos tarvinut vaihtaa, tulleet tosi nopeasti. Muutoin tehnyt muutokset itse, tarvittaessa Annan kanssa videopuheluissa.
Jos on ihan käsi, ettei osaa mitään tehdä itse, niin silloin en suosittele satulaa.
Itselle paras satula missä olen istunut, koska täydellisesti itselle sopiva. Muokkaus oli todella helppoa suorista puoliveriselle. Useampi kaari valmiina ja ilman täyttö yms opetettu hyvin, että sen osaa itse tehdä jos tarve ja kaiken voi varmistaa Annalta.

Lähettäjä: eitoiminutmeille 
Päivämäärä:   21.3.25 08:49:46

Minulla oli hetken aikaa wow, kun tuo monipuolinen säädettävyys houkutti kokeilemaan. Satulaani sattui yksi ns maanantaikappale osa eli viallinen, mutta sen asian hoito onnistui sujuvasti.
Mutta ei ollut lopulta hyvä meille ja möin pois kun löydettiin meille paljon parempi satula.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   21.3.25 09:11:13

"sovituskäynti hänen luonaan maksaa muistaakseni 250e. "

Eikä maksa. :D En tiedä mitä sulla on Annaa vastaan, mutta älä nyt ihan täyttä paskaa puhu.

Lähettäjä: vs 
Päivämäärä:   21.3.25 09:53:17

En puhukkaan. Mulla on ihan useampi lasku mustaa valkoisella, jossa sovituksen hintana 250e. Hinta toki korkeampi silloin, kun Anna on ajellut meidän luo. Pelkkä sovitus 250.

Lähettäjä: tietäjä 
Päivämäärä:   21.3.25 10:26:22

kyllä se muuten maksaa tota luokkaa, 200-300 väliin maksettu täälläkin.

Lähettäjä: Voi elämä 
Päivämäärä:   21.3.25 10:31:49

Ei kai nyt kenenkään tarvitse ilmaiseksi työtään tehdä? Ihme inisijöitä olette.

Lähettäjä: Dvy 
Päivämäärä:   21.3.25 12:17:20

Näin mielenkiinnosta, mitä vanhanaikaisen satulan toppaaminen nykyään maksaa ja kuinka monta viikkoa kestää saada satula takaisin?

Päivämäärä:   21.3.25 12:38:19

Osatoppaus maksaa muutamasta kympistä sataseen, jos vaihdetaan villat kokonaan niin se on satulasta riippuen 200-300e. Ei mulla ole koskaan ollut viikkoja satula topattavana, olen vienyt sellaisena päivänä kun toppaaja tietää ehtivänsä aloittamaan, ja hakenut parin-kolmen päivän päästä takaisin.

Päivämäärä:   21.3.25 12:44:25

Minulla ei myöskään hyvää kokemusta wowista, ilmatyyny vuosi eikä mennyt enää takuuseen sillä olin ostanut satulan käytettynä, uusi pari maksoi tehtaalta liki 400e ja päälle tullit, lisäksi tässä postitusprosessissa kesti useampi kuukausi. Tyynyjä ei saanut asentaa itse vaan Annan piti ne laittaa, jotta takuu tyynyissä säilyisi.

Eli kyllä mä mielummin maksan murto-osan tuosta villatopatun satulan toppaukseen ja olen maksimissaan sen viikon ilman satulaa, kun pallottelen kuukausia ilman satulaa odotellen, koskakohan osat mahtavat saapua ja milloinhan tämän maan ainoa sovittaja mahtaa ehtiä ne virittämään. Sanotaanko, että edustajia olisi suomessa varmasti paljon enemmän kuin YKSI, jos se olisi oikeasti kannattavaa.

Lähettäjä: dayna 
Päivämäärä:   21.3.25 14:30:03

Lähettäjä: Dvy
Päivämäärä: 21.3.25 12:17:20

Näin mielenkiinnosta, mitä vanhanaikaisen satulan toppaaminen nykyään maksaa ja kuinka monta viikkoa kestää saada satula takaisin?

Meillä maksoi viimeksi 100 e ja toppaus tehtiin heti paikan päällä. Eli ihan saman tien sai satulan takaisin käyttöön. Olettaen siis, että vanhanaikaisella tarkoitetaan tässä villatopattua satulaa.

Lähettäjä: äm 
Päivämäärä:   21.3.25 14:45:49

Minä muokkaan WOWin itse, mutta ei minulla Annankaan kanssa ole ollut ongelmia. Joskus vastauksen saaminen on vähän kestänyt, mutta ei se ole minua haitannut, koska ei ole ollut mitään erityisen akuuttia pulmaa.

Minun hevoselle WOW on ollut pelastus, koska kokeilin ennen sitä yli 50 satulaa (joo, pidin niistä kirjaa siihen 50:een asti, sen jälkeen en enää jaksanut...), eikä mikään sopinut. Ja tosi kätevää, kun saa ihan pientäkin hienosäätöä tehtyä paneeleihin nopeasti. Itse tykkäisin kyllä enemmän esim. Prestigestä, mutta koska WOW sopii, niin sillä sitten mennään.

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   21.3.25 20:44:32

Asiakaspalvelu oli toooodella hirveä.
Satula samoin... ei kuuneltu ei autettu,
Anna kävi kun kerran piti ärähtää...kiittiriitti meille

Lähettäjä: Roope 
Päivämäärä:   22.3.25 00:55:35

Täälläkin tyytyväinen WoW:n käyttäjä. Tosin minäkin muokkaan satulat itse ja olen aina asioinut suoraan valmistajan kanssa. He vastaavat kyselyihin aina nopeasti ja tilaukset myös toimitetaan nopeasti.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.