Lähettäjä: vs
Päivämäärä: 20.3.25 13:04:32
Ainoa hyvä puoli jonka keksin wowista on satulan hyvä muokattavuus, muuta hyvää siinä ei sit ookkaan.
Varaosien tullessa briteistä kestää siinä aina ikuisuus ja myös maksaa maltaita, kun jo valmiiks kalliiden tuotteiden päälle tulee tullit ja postimaksut. Kyseiseen sovittajaan on vaikee saada yhteyttä, lupaa palailla asiaan ja sit seuraavaan kuukauteen häntä ei saa kiinni. Nopeet pikku fiksaukset jotka lupaa hoitaa parin viikon sisään kestää parhaimmillaan useita kuukausia. Ollaan pisimmillään oltu puoli vuotta kokonaan ilman satulaa, kun tehdas oli lomalla, postitus venyi, sovittaja itse oli lomalla, ja kaikessa kesti ikuisuus.
Mun mielestä on myös ihan käsittämätöntä et sovituskäynti hänen luonaan maksaa muistaakseni 250e. Parhaimmillaan siinä menee vaan vartti kun vähän säädetään ilmoja, pisimmilläänkin puhutaan alle tunnista, jos täytyy vaihtaa kaaria ja säätää useamman kerran. Paljon olen perinteistenkin villatopattujen satuloiden sovituskäyntejä maksellut, aina on tultu meille tallille, ja ikinä ei ole maksanut edes matkoineen yli 100e, vaikka oltas sovitettu miten monta satulaa.
Jos sulla siis on rajattomasti rahaa ja aikaa, niin mikä ettei. Mä kuitenkin arvotan sitä et satula on helppo ja järkevän hintainen huoltaa, eikä mikään asia ole yhden sovittajan varassa. Myöskin jos sulla on useampi satula, niin hevosesi pääsee kuitenki liikkeelle, kun wowi seisoo.
Sovittaja itse on myös sanonut, et wowin tehdashinnat on noussut niin taivaisiin, että hinta ei vastaa enää laatua eikä niitä ole järkevää ostaa. Vanhemmat käytetyt wowit taas ei mee enää kaupaksi.
|