Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Nopea painonpudotus, hevoselle

Lähettäjä: Läskipallo 
Päivämäärä:   16.3.25 22:36:04

Miten saan hevoselta nopeasti läskiä pois? Ongelmana on se, että määräänsä enempää en voi heinää vähentää koska sitten alkaa maaninen tarhan kaivaminen ja hiekan syöminen. Ja ei- en saa koko tarhaa nyt yhtäkkiä hakkeelle. Tarhaa 14h /vrk kaverin kanssa.

Ikää 5v eikä vielä opetettu. Miten minä saan tätä äkkiä laihdutettua. Tuntuu hirveän rauhalliselta ja fiksulta joten luulen että opettaminen sujuisi kyllä hyvin. Mutta jos nyt ehdotatte jotain "pitkiä käyntilenkkejä" niin sellaisten kanssahan tuossa kuluu ikuisuus. Eihän ihminenkään kävelemällä laihdu!

Eli miten minä nyt ihan oikeasti saan tämän ihrakasan laihtumaan kunnon tahdilla? Ja miksikä haluan laihduttaa nopeasti? No ennenkuin se kuolee kaviokuumeeseen, siksi.

Re: Nopea painonpudotus, hevoselle

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   16.3.25 22:41:38

Valitettavasti vaan sitä energiaa on saatava kulumaan, sitä enemmän jos syömistä ei voi vähentää. Lihavaa ei kannata juoksuttaa rikki, eikö opettamattoman kanssa paljon vauhteja saakaan

Eli jäljelle jää se kävely.

Re: Nopea painonpudotus, hevoselle

Lähettäjä: Go 
Päivämäärä:   16.3.25 22:44:15

Voi rakas kuule kun ei se ihminenkään laihdu nopeasti vaan se vie aikaa ja vaatii sinnikkyyttä. Vie hevosta aluksi pitkille reippaille kävelyille, sen jälkeen kun kunto nousee voi liikuntaan lisätä ravi ja laukka pätkiä lenkillä niin että hikeäkin tulee, mutta käynti on paras laihdutus muoto hevoselle. Tsekkaappa igstä sellanen tili kuin punkerosta atleetiksi siellä on hyviä vinkkejä hevosen laihduttamiseen!
Hyvä että tarhaa pitkään ja on kaveri se ainakin aktivoi elämää. Itse vähentäisin sokerin määrää ruokinnassa, ei namuja tai herkkujuomia. Seuraa painoa mittaamalla sitä ei silmämääräisesti.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.