Lähettäjä: .
Päivämäärä: 15.3.25 18:40:45
Olin ilmoittautunut kisoihin sunnuntaiksi ja jouduin perumaan starttini sairastumisen takia.
Muutenhan tässä ei olisi mitään ongelmaa, mutta samalla kyydillä (minun autolla ja kuljetuskalustolla) oli lähdössä myös tallikaveri hevosineen.
Kun ilmoitin, että olen sairastunut enkä pääse kisoihin, enkä kuskiksi, hän alkoi vaatimaan, että maksaisin hänelle b-kortilla ajettavan heppiksen vuokran (n. 100e) koska kulut nousevat nyt hänelle niin korkeiksi kun ei pääsekään kisaamaan pelkillä bensakuluilla.
Olen itse niin pöyristynyt etten tiedä edes mitä vastata. Ensinnäkin, jos joku kuskaa sinua ja hevostasi bensakuluja vastaan niin se on itsessään todella hyvä diili. Jos ei ole sijoittanut omaan vetoautoon + koppiin, niin ajattelisin että pitää ymmärtää että joskus voi joutua maksamaan isomman summan hevosen kuljetuksesta.
Aiemmin sovitut jutut on pitäneet eli tällaisia tilanteita ei ole tullut. Taitaa kyydit kuitenkin jatkossa loppua. Sanokaa nyt te, mitä mieltä olette, olenko epäreilu jos totean että en maksa hänelle heppiksen vuokraa? :D
|