Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Antares-kypärät, sopiiko soikeaan päähän?

Lähettäjä: Tuli vaan mieleen 
Päivämäärä:   14.3.25 13:13:51

Entinen kypärä on Ayr8 ja pääni on hyvin soikea. Voiko harkita Antares-kypärää?

Re: Antares-kypärät, sopiiko soikeaan päähän?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   14.3.25 13:47:09

Aiheen vierestä....Mä tilasin juuri BOT Parduksen soikeaan päähäni.Istuu siis NIIN täydellisesti!

Päivämäärä:   14.3.25 14:39:23

Saa myös laittaa vinkkejä mikä voisi sopia. Sillä useimmat kypärät ei tosiaan sovi minulle :(

Lähettäjä: Jos 
Päivämäärä:   14.3.25 15:00:07

Mulla soikea pää, CO:n Ayr8 istuu täydellisesti. BOT:in Pardus painoi otsalta.

Antarés kiinnostaa myös.

Lähettäjä: mr 
Päivämäärä:   14.3.25 15:59:58

Uuden kypärän hankinta oli ajankohtainen toissavuonna ja sovittelin aikalailla kaikki mitä London horse show'ssa oli tarjolla. Antaresin edustaja väitti että sopii soikeaan, mutta ei kyllä ainakaan minulle sopinut sinne päinkään. Edellinen kypärä CO yr8 sparkly, myöhemmät kaksi myös CO mutta eri malleja.

Uvex oli malliltaan lupaavan oloinen, mutta olin jotenkin typerästi kokojen välissä ettei vaan saatu istumaan oikein.

KASK olisi mennyt myös, mutta päädyin sitten edullisempaan Oweniin kun kerran vaihtoehtoja oli.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.3.25 16:55:40

Mun mielestä Antares on todella pyöreä. Mulla ei edes mikään maailman soikein pää, mutta paraskin sovitus teki vain kypärän joka painoi otsaa, mutta tuntui väljältä sivulta. Ei tuntunut hyvältä. Ostin Kepin.

Päivämäärä:   14.3.25 18:21:45

Antares painoi otsaa, ostin samshieldin premium täytteellä ja se sopii täydellisesti!

Päivämäärä:   14.3.25 18:31:55

Kiitos kaikille vastauksistasi! BOTin yksikään kypärä ei ole sopinut minulle. CO Ayr8 sopii todella hyvin (mutta täyte painuu otsalta aivan lyttyyn ajan myötä). Samshield (vanha malli oli ok, mutta ei täydellinen). Pitäis varmaan kokeilla sitä uutta. Olis kiva saada uudemman näköinen look eikä aina vanha sama...

Päivämäärä:   14.3.25 18:52:12

Samshieldissa täytteet tekee suuren eron. Ne normaali täytteet on itselle liian pyöreet, mutta premium täytteet on otsalta avoimet ja sopii soikeeseen päähän :)

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.