Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tallitytöt hevosenomistajan apuna

Lähettäjä: Hupu 
Päivämäärä:   13.3.25 11:05:10

Minulla on muutama hevosenomistaja-ystävä, jotka ovat kamppailleet ajan ja jaksamisen kanssa. Nyt on löytynyt kuitenkin heidän hevosilleen sopivat rippikouluikäiset tallityttö-ystävät, jotka jaksavat touhuta hevosten kanssa, maastoilla…

”tätiratsastajilla” on usein muitakin velvollisuuksia elämässä, jotka vaativat aikaa.

Etenkin toinen tuttavistani on todella omistautunut ja tietotaitoinen, ja jakaa tätä tietoa ja osaamista seuraavalle sukupolvelle harrastajia. Omissa piireissä korostetaan paljon hevosmiestaitoja ja eettistyyttä.

Koen että suurin palvelus mitä voi tehdä hevoselle on opettaa seuraavaa sukupolvea harrastajia käsittelemään hevosia taitavasti, ystävällisesti ja vastuullisesti.

Re: Tallitytöt hevosenomistajan apuna

Lähettäjä: eevi 
Päivämäärä:   13.3.25 11:30:39

Tää on hyvä. Itsekin olen 25v ja apuna yhdelle hevosenomistajalle hänen tallinsa kanssa. Raha ei liiku.

Tuossa elämänvaiheessa vielä on aikaa olla siellä tallilla. Nyt kun on työt ja miesystävät ja omat lemmikit, ei montaa iltaa viikosta viitsi käyttää tallilla, kun muutakin hommaa on, ja kotonakin haluaa olla.

Mutta kyllä, olen myös kuullut sitä, että osa näistä "tätiratsastajista" tuppaa olemaan sellaisia, etteivät ota uutta oppia yhtä hyvin vastaan kuin nuoret tytöt. Juuri ne tädit, jotka ovat harrastaneet jo 30 vuotta, mutta ovat silti sillä HeC tasolla ja ehkä luulevat pärjäävänsä hevosten kanssa paremmin kuin todellisuus on.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.