Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tarvetta kengittäjille?

Lähettäjä: Paluumuuttaja 
Päivämäärä:   11.3.25 21:04:05

Olen asunut vuosia poissa Suomesta mutta nyt harkinnassa muutto takaisin. Olen kengittänyt vuodesta 2006 päätoimisesti.
Onkohan Varsinais-Suomen/Uudenmaan alueella vielä tarvetta kengittäjille, vai onko markkina jo täynnä tekijöitä ?

Re: Tarvetta kengittäjille?

Lähettäjä: & 
Päivämäärä:   12.3.25 08:22:07

Aina on tarvetta

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   12.3.25 08:23:43

Aina on tarvetta, koska aina on asiakkaita jotka ei maksa laskujaan tai joiden hevoset on vaikeita, eikä heillä siksi käy sama kengittäjä kuin kerran tai kahdesti.

Päivämäärä:   12.3.25 09:25:08

No juu varmasti heillä on aina tarvetta jotka eivät maksa laskujaan

Lähettäjä: Henna 
Päivämäärä:   12.3.25 10:05:57

On varmasti tarvetta myös ihan hyvillä maksavilla asiakkailla :) monella kokeneella, hyvän maineessa olevalla kengittäjällä on jo maksimimäärä asiakkaita, mutta tulijoita kuitenkin olisi. Saat varmasti nopeasti mainetta ja oman asiakaskunnan. Verkostoidu alueen muiden kengittäjien kanssa, niin voivat ohjata kyselijät sinulle.

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   12.3.25 10:36:26

Uudellamaalla ainakin löytyy saman tien asiakkaita jos vastaat puhelimeen, tulet kun sovitaan ja teet hyvin työsi.

Lähettäjä: köpi 
Päivämäärä:   12.3.25 10:38:40

Turku-Salo-Raasepori-akselilla ainakin tuntuu olevan töitä tarjolla. Omalle kengittäjälle tulee jatkuvasti kyselyitä että ottaisiko uusia asiakkaita. Alueella on lopettanut pari-kolme kengittäjää ja on loukkaantumisista johtuvia sairaslomia ym.

Päivämäärä:   12.3.25 10:49:27

Köpi, voitko laittaa mulle viestin numeroon 0442381586? Voisin kysyä sun kengittäjältä vähän tarkemmin ja koittaa verkostoitua

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.