Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Parhaat estejalustimet polvi/nilkkaongelma

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   11.3.25 11:31:37

Elikkäs polvissa ja toisessa nilkassa sen verran osumaa vuosien varrelta että olen miettinyt jalustimien vaihtoa. Freejumpit ei tunnu hyvältä edes vuokraajan mielestä jolla ei tämmöisiä ongelmia ole.

Re: Parhaat estejalustimet polvi/nilkkaongelma

Lähettäjä: Fii 
Päivämäärä:   11.3.25 11:33:32

Nilkkaongelmaisena Sprenger Bow Balancet ovat ainoat, joilla voin mennä kevyessä istunnassa tai edes mennä kevyttä ravia pitempiä pätkiä (esim. maastossa).

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.3.25 15:28:36

Kannattaa myös treenata niitä niveliä. Vaihdoin paljasjalkakenkiin arjessa niin katosi nilkka-polvi-lonkka ja selkäongelmat.

Lähettäjä: rooe 
Päivämäärä:   11.3.25 15:52:34

Sprengerit tai muut vastaavat joustojalustimet on olleet itselle parhaat. Mulla itsellä on aina ollut löysät nilkat ja vaikka ne ei ole muuten vaivanneet niin liian jäykillä jalustimilla tuntee kyllä jälkeenpäin menneensä. Polvista toinen on vaivannut vasta erään satulasta sinkoutumisen jälkeen siinä loukkaantuessa mutta sen osalta enemmän vaikuttanut oma istunta kuin jalustimet.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.3.25 19:34:41

Minulla on nilkoissa ja toisessa polvessa ongelmaa, ja kaikki joustavat jalustimet pahentavat kipua. Freejumpit ei tule kuuloonkaan. Parhaiten on minulla toiminut kiinteät alumiinijalustimet, jotka eivät anna yhtään periksi. Tällä hetkellä Acavallo Alupro.

Lähettäjä: Kisaaja 
Päivämäärä:   11.3.25 22:26:04

Sprenger bow balance

Lähettäjä: Q 
Päivämäärä:   11.3.25 22:29:27

Sprengereille ääni täältäkin. Tai mitkä tahansa nivelletyt. Sprengerilta käytän itse 4-system. Bow Balancen jalkalaatta on itselle vähän liian leveä (36 koon pieni jalka).

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   11.3.25 23:14:29

LeMieuxin Vector Balancet. Niissä on se jalkalaatta 5 asteen kulmassa, iskunvaimennus ja hyvä pito.

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   12.3.25 07:17:53

Sprengerin bow balancet täälläkin. Niissä ei nilkka käänny nurin jos vähä jalkkarien varassa seisoo kevyessä istunnassa. Polvissa ei itsellä kyllä oo vikaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.