Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ostaisitko dieselin OH

Lähettäjä: Roks 
Päivämäärä:   10.3.25 14:16:08

Jos hevonen on muuten kiva mutta diesel niin ostaisitko? Mietin jaksaako sitä motivoida ja hoputtaa päivästä toiseen. Laahustaako se varmasti dieseliyttään vai voiko olla kipeä. Menee kyllä kivasti koulua ja hyppää sillä tasolla kun oma tarve on.

Re: Ostaisitko dieselin OH

Lähettäjä: l 
Päivämäärä:   10.3.25 14:25:01

Voisin ostaa. Itselle on aina paremmin sopineet dieselit ja kun niitä osaa ratsastaa niin ei se ole päivästä toiseen hoputtamista

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   10.3.25 14:34:00

Itse haluan, että seuraava hevonen on diesel. Omani on tällä hetkellä diesel ainoastaan 30 asteen helteellä, muutoin on turbobensakoneella varustettu. Itselleni enemmän oma juttu ratsastaa diesel reippaaksi ja omalla moottorilla kulkevaksi kuin tuo turbokone riittävän hitaaksi.

Lähettäjä: ellu 
Päivämäärä:   10.3.25 14:58:50

Usein tuo dieseliys on ihan ratsastuksellinen kysymys, ja kun hevosen saa "omille asetuksille" ja se on hyvin ratsastettu, niin se vertyminen nopeutuu. Itse olen parempi ratsastamaan vähän hitaita hevosia, koska olen nopea ja vähän sählä ratsastaja ja minulla on taipumusta ratsastaa "irti hevosesta". Nopeiden ja reaktiivisten kanssa en oikein tule juttuun, koska kiihdytän ne ylikierroksille, mutta sellainen sopivasti diesel on minulle ihan täydellinen ja saan ratsastettua ne kevyiksi.

Käyttäisin kuitenkin kovin hitaan dieselin kunnollisen ostotarkin kautta.

Lähettäjä: -*- 
Päivämäärä:   10.3.25 15:06:52

Haluaisin. Vtuttaa tää V8

Lähettäjä: ) ( 
Päivämäärä:   10.3.25 15:24:40

Todellakin.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   10.3.25 15:35:12

Sopivat minulle paremmin.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   10.3.25 15:36:18

Ostaisin, olen parempi ratsastamaan dieseleitä reippaammiksi kuin reippaampia rauhalliseksi.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   10.3.25 15:37:06

Ellu - Mitä tarkoitat tuolla "irti hevosesta" ratsastamisella? Ihan mielenkiinnosta.

Lähettäjä: ellu 
Päivämäärä:   10.3.25 15:43:53

Lähettäjä: -
Päivämäärä: 10.3.25 15:37:06

Ellu - Mitä tarkoitat tuolla "irti hevosesta" ratsastamisella? Ihan mielenkiinnosta.

Vanha opettajani tapasi sanoa, että säikyttelen avuilla. Sellainen puristamisen täydellinen vastakohta, toinen negatiivinen ääripää :D toimii hitailla dieseleillä, mutta ne sähäkät sähköjänikset ampuu kuuhun, kun avut "tulee tyhjästä".

Lähettäjä: bensaa suonissa 
Päivämäärä:   10.3.25 17:32:27

Hah, luulin, että topa on autoista! Jep, dieselkoneita on 3 pihassa, ja muihin en vaihda. Mutta hevonen, sillä pitää olla bensaa suonissa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.