Lähettäjä: Sivusta
Päivämäärä: 10.3.25 07:37:10
Seuraan ihmistä joka ostelee hevosia vähän väliä, todella erilaisia erityyppisiä ja ikäisiä eli ei oo kyse ettäkö hakisi itselle juuri sopivaa että siksi ostaa. Esimerkiksi ostanut useamman väri suokin joita seisottaa pihassa ilman mitään virkaa sit oli pv varsa jota laitettiin kun Iisakin kirkkoa, tää hävitetty jonnekin. Nyt tuli vanha opetusmestari talliin ja uusin ravihevosen varsa. Eli hajontaa on hevosissa ai unohdin kokonaan et kertoo miniponeistakin niitäkin sillä pari.Eli keräilee hevosia tonttiin. Hoito ei ole asianmukaisesti tehty. Ei ymmärrä eikä oikein edisty. Kyseessä ei ole nuori eikä teini vaan selkeästi lähemmäs neljäkymppinen täti.
Tuo uusin varsa on se mikä minua murehditittaa eniten, ilman ikäisiä kavereita ja pitäisi ottaa lantanäyte matoisen oloinen kovin nuupahtanut Kaviot pitäs huoltaa.
Ravihevoset tehdään ihan eri pieetillå kun muut se on tarkkaa et tulee juoksija pitää alusta asti tehdä kunnolla eikä leikkiä
Aina sanotaan että sano suoraan, no onko ok jos laitan viestillä tyypille että hej sun ravurinvarsa pitää hoitaa ja ohjeet. Vai miten edetä. Mä tiedän ettei mitenkään pysty hoitaa tota kunnolla ja tuon luonne on sellainen et vaatii käsittelyä yms toki voisin kysyä myykö pois jos ei mitään tee itse sillä itse olen laitellut noita paljonkin mitta tän ihan säälistä pelastaisin pois.
|