Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vantaan islanninhevostalli Fagur

Lähettäjä: Töihin? 
Päivämäärä:   4.3.25 16:41:10

Markkinoilla ilmoitus vapaasta työpaikasta. Onko kellään kokemusta millainen paikka on? Olisi lyhyehkö työmatka tuonne, itsellä vuosien kokemus alalta.
Millainen työpaikkana? Millainen ilmapiiri ja työkaverit? Järkevät tilat ja rutiinit? Kokemuksia kaipaan.

Re: Vantaan islanninhevostalli Fagur

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.3.25 16:45:22

Kävin tekemässä muutamat irtovuorot vuosi pari sitten. En suosittele, ilmapiiri on kaikinpuolin painostava ja epämiellyttävä, työntekijöitä kohdellaan todella huonosti.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   4.3.25 16:46:47

Kierrä kaukaa. Usko pois, siitä paikasta ei kuulu mitään hyvää.

Lähettäjä: tipa 
Päivämäärä:   4.3.25 16:47:05

älä nyt hullu vaan sinne mene!!

Lähettäjä: Älä 
Päivämäärä:   4.3.25 16:52:29

Ystäväpiirissä on paljon hevosalan ammattilaisia, jotka ovat käyneet tallilla. Eivät ole olleet siellä itse töissä, mutta ovat sitten samalla nähneet hyvin läheltä tallin menoa.

Työilmapiiri on hyvin ahdistava. Työntekijöillä on aivan liian paljon töitä tehtävänä a hevosia hoidettavana, jos mahdoton työurakka ei hoidu niin kiitokseksi tulee huudit päälle. Sairastua ei parane ja voi luoja jos yritätkin jotain mainita siitä, että töitä on liikaa. Olot on alkeelliset: ei eristettyjä vesikippoja, kaikki työt tehdään käsin, kaikki todella epäkäytännöllistä, Ja yrittäppä siinä sitten yhden ihmisen voimin hoitaa työpäivän aikana 40 hevosta kaikkine muine askareineen, joita työntekijälle keksitäänkin tehdä.

Pihassa seisoo uusi hieno yksityistalli, mutta aivan tyhjillään. Syynsä siihen lienee kuitenkin on, kukaan ei tuonne halua mennä ja ihan syystäkin. Työvoimaa haetaan muutenkin ihan jatkuvasti, pysyvyys siis lienee aika huono.

Lähettäjä: Älä 
Päivämäärä:   4.3.25 16:54:27

Mainittakoon vielä, etten ole siis itse käynyt kyseisessä paikassa mutta näistä asioista olen kuullut monelta suunnalta.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.3.25 17:15:24

Ei siellä käsin kaikkea tehdä, ihan laitteet on. Mutta huono palkka ja töitä kyllä. Omistaja on kova antamaan palautetta työntekijöille ja työntekijöistä. Tunneilla on ikävä ilmapiiri, asiakkaat puhuu pahaa paikasta, omistajasta ja työntekijöistä, omistaja uskoo kaiken "asiakaspalautteena" ja sitten haukutaan työntekijät tai potkitaan pihalle, omistaja ei tiedä että itse kuuluu 1.haukuttaviin. Kaikki siellä on työntekijöiden vika, niin opettajien kun tallintekijöiden. Asiakkaat haukkuu toisensa, hevoset ja kaiken minkä haukkua voi. Kyllä, uusi yksityistalli on seissyt vuosia käyttämättömänä, syystäkin. Ilmapiiri ei tule tyhjästä, sen luo pitäjät, joka tallissa, myös Fagurissa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.