Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Equiline satulat

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   28.2.25 21:45:27

Italiassa matkalla ollessani näin todella monella käytössä equilinen satuloita. Suomessa lähdin etsimään ja löysin myynnistä vain yhden kyseisen merkin satulan. Onko tähän joku syy ettei ole Suomessa suosittuna merkkinä vai eikö vain ole maahantuojia? Ja onko kellään kokemusta tästä laadusta?

Re: Equiline satulat

Lähettäjä: Poni 
Päivämäärä:   28.2.25 22:01:12

Mä olen törmännyt vain yhteen equiline satulaan ja siinä oli kovat paneelit, kuin jotain puuta. En käyttäisi hevosen selässä sellaista. Mulla on ollut vuosien varrella useita paneelitopattuja equipen satuloita, mutta ne on ollut kyllä pehmeitä ja joustavia.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.2.25 22:48:45

Ihana satula! Onkohan tälle ollut missään vaiheessa jälleenmyyjää Suomessa? Eikö näissä ole täytteenä synteettistä villaa, ei paneeleja?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.3.25 00:12:57

Itsellä oli ainakaan sovituksessa kyseisen merkin estesatula(asuimme tällöin Saksassa) ihanin satula jossa olen ikinä istunut. Harmi vain että hevoselle liian kapea. Muokkaus olisi ollut mahdollista mutta en halunnut siihen lähteä tuossa kohtaa. Ja näissä on ilmeisesti jonkin näköinen foam toppaus eli vähän lämmönkin mukaan vähän muokkautuu selässä. Ja ainakaan en tiedä että Suomessa olisi jälleenmyyjiä mikä ei sinänsä yllätä. Kun täälläkin saa käytettynä satulasta maksaa sen lähemmäs 3000€

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.