Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Cavallo Insignis vai De Niro Bellini?

Lähettäjä: Saapas 
Päivämäärä:   28.2.25 08:11:42

Pohdin Cavallo Insignis -saappaiden tilaamista. Kokemuksia näistä?
Slim-malli mahdollisesti tai sitten tuo Luxe. Tuotekuvat ovat jotenkin huonoja, en saa käsitystä siitä miltä ne oikeasti näyttävät.

Toinen vaihtoehto De Niro Bellini. Tavallaan miellyttää silmää enemmän, ainakin kuvien/videon perusteella. Kummat paremmat?

Re: Cavallo Insignis vai De Niro Bellini?

Lähettäjä: Kepa 
Päivämäärä:   28.2.25 10:12:06

Mulla on noi Cavallot, oikein hyvät saappaat on.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.2.25 10:18:30

Cavallot mulla myös ja tykkään

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.2.25 10:38:45

Minulla Bellini saappaat ja on ihan täydelliset. Kaverilla on Cavallot ja nekin kivat mutta tykkään Bellinin ulkonäostä enemmän.

Päivämäärä:   28.2.25 12:22:13

Kiitos, vaikea päätös :D Muistatteko kuinka kauan tilauksen saapuminen kesti? Oliko mittatilaus vai taulukkokoko?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   28.2.25 13:41:16

Mulla oli edelliset Cavallon Insignikset, kestivät tosi hyvinä vuosia pienellä huollolla. En tiedä onko laatu muuttunut sitten vuoden 2015 tai 2016 kun ne ostin.
Nyt De Niron Bellinit ja tykkään todella paljon. Nämä olleet käytössä pari vuotta ja erinomaisessa kunnossa yhä. Nämä olivat heti hyvä jalassa eli ei paria ekaa viikkoa nilkat ja polvitaipeet kipeinä.
Toki sisäänajoon ehkä vaikutti mittojen tarkkuus tilattaessa.
Nyt ehkä ostaisin Bellinit, ne on mielestäni kauniimmat. Vaikka hyvin klassinen malli on molemmissa.

Päivämäärä:   28.2.25 14:10:12

Joo, Bellini miellyttää silmää kyllä tosi paljon, kaunis lesti ja klassinen muotoilu, tykkään myös hiukan neliskulmaisesta varvasosasta. Toiveena juuri sellainen hiukan jämäkkä pohja myös. Cavallosta on vaikea sanoa kuvien perusteella, mutta näyttää ohuemmalta.
Täytyypä yrittää päästä kokeilemaan molempia johonkin. Hevoset messut ois hyvä, kun kaikkea tarjolla, mutta se väen kaaos...

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.