Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Itsehoitotallista tietoa

Lähettäjä: Maria 
Päivämäärä:   20.2.25 09:54:26

Itsehoitotalli. Onko nykyään in vai out?
Millaisella itsehoitotallilla sinä olet?
Hinta, mitä siihen kuuluu?
Hoitaako jokainen tosiaan itse vai onko tallivuoro systeemit?
Onko kuitenkin tarjolla palveluita lisämaksusta?

Re: Itsehoitotallista tietoa

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   20.2.25 11:31:28

Olen ollut itsehoitotallilla.

Hinta 150e/karsina ja tähän sisältyi sähköt, vesi ja infra. Lisäksi päälle tulivat kuivikkeet ja heinät, hankimme ne kimpassa. Kokonaiskustannus kuussa taisi olla 250e pintaan silloin, tästä on jo kauan aikaa. Tilasimme turpeet nuppikuormina ja heinät olivat edulliset.

Tallivuorot hoiti sisään, ulos ja päiväheinät ja vedet ulos. Itse siivottiin karsina, tarha, pussitettiin heinät ja laitettiin ruuat ämpäreihin.

Ei ollut mitään palveluja, kun ei ollut yhtään tallityöntekijää. Omistajat hoitivat vuorot. Tottakai muilta omistajilta saattoi kysyä jos nämä viitsivät laittaa tarhasuojat, ne olivat yleensä ihan ok. Samoin loimitus. Muita lisäpalveluja minulla ei ainakaan ollut, joten en tullut kysyneeksi.

Re: Itsehoitotallista tietoa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.2.25 14:56:56

Meillä 350, sis tilat (myös maneesi) vesi sähkö jne, sekä heinä. Kuivikkeet hankitaan ja maksetaan itse.
1 tallivuoro per naama viikossa, eli omistajalla ei tarvetta hoitaa itse aina ulos/sisään tai ruokintaa. Heinien pussitus, karsina, tarha hoidetaan toki itse päivittäin.
Ison kaupungin kyljessä hyvillä puitteilla.

Meillä porukka joustaa tosi hyvin ja esim suojitus ja lääkintä onnistunut kun kaikki sitoutuneet auttamaan kun tietävät että apua saa vastavuoroisesti myös kun itselle tulee tarve.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.