Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Satulasoppi kokemuksia

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   19.2.25 10:26:35

Oletteko saaneet täällä satulanne myytyä/ostaneet satulan? Kuulisin mielellänne kokemuksia, kun molemmat edessä.

Re: Satulasoppi kokemuksia

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   19.2.25 10:32:36

Ostajan näkökulmasta ei vakuuttanut. Pyysin testiin säädettävänä myydyn satulan eivätkä osanneet kertoa miten sitä säädetään :D

Lähettäjä: Nuttur 
Päivämäärä:   19.2.25 11:03:54

Olen ostanut ja myynyt, ei valitettavaa. Erityisesti plussaa hyvin sujuvasta sähköpostikommunikoinnista!

Lähettäjä: Tamma 
Päivämäärä:   19.2.25 11:21:52

Hyvin on toiminut useamman satulan kokemuksella, sekä ostossa että myyntivälityksessä.

Päivämäärä:   19.2.25 11:26:54

Joskus olen pari satulaa tilannut sovitukseen, kummankin leveys oli ilmoitettu vain sanalla "leveähkö", jonka ajattelin mahdollisesti olevan sopiva hevoselleni, joka oli suunnilleen luokkaa mw-w. Todellisuudessa toinen satuloista oli sellainen ihan normaali leveä, just sitä luokkaa mw-w, ja toinen lähinnä jollekin supermammutille sopiva eli lähinnä joku xxxw. Vähän siis tuli sellainen fiilis, etteivät oikein itsekään tienneet, mitä olivat myymässä, kun ilmoittivat kahden niinkin eri levyisen satulan leveydeksi "leveähkö".

Päivämäärä:   19.2.25 11:27:51

Oho, tuli vahingossa sama nimimerkki kuin aloittajalla :D

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   19.2.25 12:19:00

Liian omituista toimintaa vrt. edellä. Onneksi satuloita saa muualtakin.

Lähettäjä: 90210 
Päivämäärä:   19.2.25 12:40:41

Täällä hyvät kokemukset pitkältä ajalta. Kohtuullisempaa hinnat kuin isommilla toimijoilla ja hyvä palvelu.

Lähettäjä: Xxxx 
Päivämäärä:   19.2.25 13:51:37

Vain hyvää sanottavaa. Jos tarvin varsinkin parempaa penkkiä niin jäänyt satulasopin puoleen. Todella ammattitaitoista palvelua.

Lähettäjä: Tuuve 
Päivämäärä:   19.2.25 14:02:24

Itselläni ei valitettavaa. Kaveri valitti muutama vuosi sitten, että joutui useamman kerran pyytämään tilitystä myydystä satulasta.

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   19.2.25 15:10:12

Takavuosina homma toimi, viime aikoina vastaukset tylyjä ja jäävät saamatta.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   19.2.25 15:45:50

Surkeaa palvelua. Etenkään satulan myyjän näkökulmasta en suosittele. Satulasoppi möi satulani, mutta ei ilmoittanut minulle. Vasta pitkän ajan kuluttua kun itse aloin kysellä, sain tietää että satulani oli myyty. Rahoja sai odotella.

Päivämäärä:   19.2.25 15:55:25

Eli jos satula myyty niin hävisikö se nettisivuilta vai kyselitkö itse?
Mietin kun itselläni noin 2000e arvoinen satula mikä pitäisi myydä ja samalla toivoisin sieltä löytäväni uuden.. tietääkö kukaan hyvitetäänkö suoraan vanhasta vai käynkö jo näpyttelemään heille spostia :D

Lähettäjä: bert 
Päivämäärä:   19.2.25 20:52:00

Satulan myyjänä myös kiinnostaa. Ilmesiesti kokemuksia molempiin suuntiin?

Onko myyjän näkökulmasta kokemusta muista välittäjistä? Satula.comia en enää suostu uudestaan käyttämään..

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.2.25 21:01:22

Joskus 10v sitten lähetin heille postissa 2 satulaa. Ensimmäinen noin 700e penkki meni muutamassa kuukaudessa, mutta parin tonnin harvinaisemman mallinen kenttäsatula roikkui listoilla varmaan puoli vuotta. Kerran kysyivät sähköpostilla laskenko pyyntiä ja vastasin että ostaja voi esittää tarjouksen. Eivät vastanneet mitään ja myivät penkin paria kuukautta myöhemmin täydellä hintaa. Arvioivat myös molempien satuloiden hinnat ylemmäs kun olisin itse arvioinut, joten sain paremmat rahat kun itse olisin odottanut. Ei ehkä sovi hätähousuille mutta kaikki toimi ainakin silloin sovitusti.

Lähettäjä: Ullis 
Päivämäärä:   19.2.25 21:16:21

Sujuvaa viestintää sähköpostilla ja satuloita sai nopeasti postin kautta. 2 satulaa ostanut, hintalaatu suhde kohdillaan. Suosittelen.

Päivämäärä:   19.2.25 21:39:36

Kiitos! Otan heihin siis yhteyden

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.2.25 11:59:32

Suosittelen ehdottomasti Satulasoppia! Aina palvelualtis ja ystävällinen palvelu, nykyään todella laaja merkkivalikoima ja helppo sovitussysteemi.

Lähettäjä: gaselli 
Päivämäärä:   20.2.25 12:14:04

Olen hakenut sovitukseen heiltä satuloita ja pari omaa satulaa myynyt siten että on ottanut ne suoraan hyvityksenä vaihdossa. Pelkkää hyvää sanottavaa minulla. Ja tykkäsin erityisesti siitä kuinka hyvin vastaili maileihin, ei tarvinnut yrittää soitella tai odotella päivätolkulla viesteihin vastailla tms, vaan viestienvaihto oli tosi nopeaa ja sujuvaa.

Lähettäjä: jepjep 
Päivämäärä:   20.2.25 12:30:20

Ei halunnut tulla sovittamaan satulaa, vaikka olisin sitoutunut sen ostamaan, jos sopii hevoselleni. Tarjouduin myös maksamaan matkakorvauksen, mutta tämäkään ei hänelle käynyt.

Onneksi samanlaisen satulan tuli myymään ja sovittamaan kauempana asuva kilpailija.

Eli ei vakuuttanut asiakaspalvelullaan.

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   21.2.25 16:44:43

Olen ostanut ja vaihtanut useamman satulan 5-6 kpl, kaikki laatusatuloita, kauppa ollut aina sujuvaa ja reilua. Ihan paras palvelu.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.