Lähettäjä: Smaragdi
Päivämäärä: 21.2.25 03:06:03
Lähettäjä: muija
Päivämäärä: 21.2.25 00:23:14
Ja joku IHAN VAPAAEHTOISESTI muuttaa ypäjälle... huhhuh!
Hauska kommentti :D Itse ymmärrän täysin miksi sinne joku muuttaa. Itsekin olen asunut siellä pätkiä treenaamassa useampaankin otteeseen ihan niiden puitteiden ja treenimahdollisuuksien takia, ja voisin muuttaa vieläkin. Erityisesti talvisin kahden lämpöisen maneesin äärellä olo kelpaa. Ja samalla asialla siellä oli muitakin täysin vapaa-ehtoisesti sinne päätyneitä joihin tutustuin. Paikkana myös edullinen kaikkeen siihen nähden mitä sieltä löytyy (näin ei rikkaana, mutta useamman hevosen omistajana mietittävä budjettiakin) ja säästi paljon esim reissaamiskuluja kun sinne päin valmennuksiin ja kisoihin olisi joka tapauksessa tarvinnut ajella säännöllisesti. Sehän on koko kylä melkein yhtä tallia, vaihtoehtoja on monenlaisia joen molemmilla puolilla. On varmasti hyvä idea tuo fb-ryhmistä kysely, paikat ei tosiaan oikein mainostele. Itse löysin hyvän tallipaikan ystävän suosittelemana, mutta en uskalla tähän sitä kertoa kun tiedän ettei tallia pitävä henkilö halua ketä vaan sinne.
Ja en nyt muutenkaan oikein pahaa sanaa paikasta keksi. Toki itse Ypäjällä olin lähinnä vain tallilla ja joskus kipaisin siinä lähikaupassa (se ei tosin ole edullinen), mutta muuten elämä meni töissä ja se vähäinen muu vapaa-aika muualla tai nukkuessa. Mutta kivoja ihmisiä ne keneen siellä tutustuin, ok kuntosali tallialueella, joen rannoilla kauniit polut lenkkeillä. Opiskelijoihin en oikeastaan törmännyt tai tiedä sen koulun kuvioista tai ongelmista sen enempää mitä tämä palsta on joskus esille tuonut, joten siihen en voi ottaa kantaa.
|