Lähettäjä: ..
Päivämäärä: 19.2.25 14:34:16
"Mitään "loppuelämän" ei ole olemassakaan. Vaivaiset monttuun ja terveet myyntiin jos luopua pitää. Typerintä on olettaa mitään "loppuelämän" touhuja muilta kun ihan itse on laittamassa sen elukan kiertoon."
No mulla on oma hevonen "loppuelämän" diilillä ylläpidossa muualla. Se on kyllä nuori ja käyttökuntoinen, kävi monissa kisoissa viime kesänäkin ja sijoittui niissä.
En myy, mutta ylläpitäjä saa pitää loppuun asti, jos haluaa. Jos ei halua, ei ylläpitäjällä ole ongelmia etsiä sille kotia, kun sitten tulee takaisin minulle. Jos siis ylläpitäjällä muuttuu elämäntilanne, loppuu rahat tai kiinnostus tai sairastuu tms, voi palauttaa hevosen minulle vaikka parin päivän varoitusajalla. Jos hevonen menee lopetuskuntoon, niin tietenkin lopetetaan eikä tule minullekaan enää.
Kolme muuta hevosta ihan itsellä huolehdittavana ja ne on loppuelämän kodissaan nyt (joko hevosten tai minun loppuelämä). Tälle pystyi ylläpitäjä tarjoamaan aktiivisemman kodin kuin minä itse ja sitä tuo hevonen tarvitsi. Tää järjestely on kaikille osapuolille voitto, sillä ylläpitäjä sai käyttöönsä hyvän hevosen ilman että tarvitsi laittaa rahaa siihen kiinni.
|