Lähettäjä: -
Päivämäärä: 17.2.25 15:05:26
Monipuolista kokemusta hevosista n. 15 vuoden ajalta. Selässä, kärryissä, maastakäsin, monet kurssit ja valmennukset käyty, ulkomailla tehty töitä hevosten parissa, johon myös lukeutunut mm. nuorien käsittelyn aloittaminen ja perustaitojen opettaminen.
En ole kuitenkaan koskaan opettanut hevosta alusta alkaen ajoon tai ratsaille, mutta muuten itseluottamus aika kohdillaan homman kanssa ja esim. ongelmakäytösten ratkomisessa ja ennaltaehkäisyssä. Omaa hevosta en ole omistanut, ollut vain vuokra- ja ylläpitoheppaa.
Etsin parhaillaan itselleni hevosta ja olen alkanut silmäilemään todella nuoria yksilöitä... :D Nyt silmään tarttunut kaksivuotias tamma. Turvaverkot kunnossa ja ammattilaisia ympärillä, silti mietin että onkohan ihan tuhoon tuomittua ostaa noin nuori hevonen ensimmäiseksi.
Mikään kiire minulla ei ole ratsaille ja tietysti tuo nuoren kasvatus kiinnostaa enemmän kuin kouluradoille pääseminen, enkä tavoittele menestystä koulukentillä, vaan haluan monipuolisen puskaharrastehevosen, maastoreittien kuninkaan, ajettavan, ratsastettavan, ratsastusjousiammuntaan treenikaverin, puuhailijan. Aikaa riittää ja ammattilaiset tietysti tukena. Myisitkö nuorta minulle?
|