Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kisaaminen ulkomailla

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.2.25 13:16:48

Onko ulkomailla (Ruotsi/Viro) mitään pienempiä luokkia, eli 70-90 mihin vois Suomesta lähteä kisaamaan. Ja mitä ulkomailla kisaaminen vaatii, niinkun kilpailulupa jne. Minkä hintaista suurinpiirtein? Suomessa olen kisannut alue 85 luokkia ponini kanssa. Ponillani on FEI passi ja on nuorempana kisannut paljonkin ulkomailla entisen omistajansa kanssa, mutta minulla ei ole minkään laista kokemusta, joten kaikki neuvot otetaan vastaanO Ponilla rokotukset on kunnossa. Ja tottakai Suomessakin on paljon tasoisiamme kisoja, mutta olisi kokemuksena vain mahtavaa päästä ulkomaille pikkukisoihin. Jos jollain esim. linkki johonkin sivulle mistä löytyis tietoa pikkukisoista ulkomailta, niin otan mielelläni vastaan! Kaikki tiedot mitä ulkomaan kisoista olen löytänyt ovat vain lähinnä just jostain isoista kansainvälisistä luokista. Eli lyhyesti, jos kokemusta/tietoa pikkukisoista ulkomailla, kertokaa mitä osallistuminen vaatii.

Re: Kisaaminen ulkomailla

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   17.2.25 13:23:30

Se vaatii sun vanhemmiltasi aika h3lvetin paksun lompakon

Lähettäjä: Lotta 
Päivämäärä:   17.2.25 14:17:41

Taitaa parhaan vastauksen saada, kun on suoraan yhteydessä SRL:n :)

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   17.2.25 14:46:17

Ruotsiin lähtiessäsi tarvit itse jonkun paikallisen seuran jäsenyyden ja kisaluvan. Sitten saat tunnukset mutta ilmankin voit katsella kisoja täältä: https://tdb.ridsport.se/

Ilman paikallista jäsenyyttä voit käydä yhdet kisat jos tulet saman tien takaisin Suomeen.

Lähettäjä: FF 
Päivämäärä:   17.2.25 14:46:37

Esimerkiksi Ruotsiin pääset kisaamaan helpoiten liittymällä ruotsalaisen seuran jäseneksi, hankkimalla ruotsalaisen kilpailuluvan (mitä se sitten vaatiikaan, onko esim. sääntökoe kuten ennen Suomessa), lisäämällä hevosen Ruotsin Kipaan ja maksamalla hevosen vuosimaksun.

Tietysti sinun pitää opetella ko. maan kansalliset kisasäännöt (jotka löytyvät ko. maan liiton sivuilta ko. maan kielellä).

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.2.25 12:03:27

Ja traces pitää maksaa oliko nykyään jopa molempiin suuntiin

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.