Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Käytättekö varpaan/käsienlämmittimiä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.2.25 23:28:17

Itselläni palelee aina varpaat ja sormet, jopa ihan viileässä kesäsäässä, joten talven pakkaskelit on siis oikeasti todella hankalat. Pohdin, voisiko tuollaisia kaupoissa myytäviä varpaiden tai käsien lämmittimiä käyttää ratsastuksen aikana? Ovatko epäkäytännölliset vai oikeasti hyvät? Onko muilla kokemusta sellaisten käyttämisestä?

Re: Käytättekö varpaan/käsienlämmittimiä?

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   16.2.25 23:37:57

Käytän käsissä hanskojen sisällä ratsastaessa kylmässä hallissa ja maastossa ja toimii hyvin :) varpaat pysyy suht hyvin lämpimänä joten niissä en oo käyttänyt.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   17.2.25 04:16:58

Käytän varpaisiin niitä kertakäyttöisiä lämmittimiä, ovat parasta mitä tiedän! Näitä saa käsiinkin mutta itse pärjännyt kun ei varpaita palella niin pitää hyvin muunkin kropan lämpimänä.

Lähettäjä: Keppi 
Päivämäärä:   17.2.25 06:18:25

Mä olen ostanut ladattavat lämpöpohjalliset, mahtuvat hyvin saappaisiin. Olleet käytössä jo useamman vuoden.

Lähettäjä: Kisaaja 
Päivämäärä:   17.2.25 07:01:27

Käytän kädenlämmittimiä, on hyvät. Akkuhanskat löytyy myös mut niiden akku kestää n 3h täydellä teholla et jos on pidempään ulkona kylmällä noi kädenlämmittimet on mulla kestänyt kauemmin

Lähettäjä: Täti 
Päivämäärä:   17.2.25 07:47:48

Kertakäyttö kumihanskat lämpimiin käsiin ja toppahanskat päälle. Pysyy lämpimänä. Jos tosi kylmä (viime talvi etelässä) akkuhanskat.

Kertakäyttölämmittimet on ihan toimivat myös.

Lähettäjä: Veeras 
Päivämäärä:   17.2.25 08:28:31

Mun mielestä ne kertakäyttölämmittimet on epämukavia, menee herkästi huonoon asentoon kengässä. Mutta akkukäyttöiset pohjalliset mulla on ollut useita vuosia ja niistä en luopuisi enää :D Aivan mahtavat! Tallissa harvemmin tarvii, laitan päälle vasta kun lähden ratsastamaan. Niissä kun on kaukosäädin :) Noissa mitkä mulla nyt on, on 3 eri asetusta vielä, tänä talvena ei oo ollut tarvetta maksimilla edes pitää kun ei niin kylmää ole ollut (Pirkanmaalla).

Lähettäjä: VB 
Päivämäärä:   17.2.25 10:29:38

Kertakäyttöisiä varpaanlämmittimiä koko talven. Kädenlämmittimiä jos pitkään seisoskelee ulkona, en ratsastaessa.

Päivämäärä:   17.2.25 11:11:07

Käytän lämmitettäviä sukkia pakkasella.

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   17.2.25 13:47:02

Käytän kertakäyttöisiä kädenlämmittimiä. Ihan mahtavat. En enää pärjää ilman.

Päivämäärä:   17.2.25 13:50:19

Onko jotain linkkiä että mistä tuollaisia lämmitettäviä sukkia/pohjallisia saa tai mikä merkki on hyväksi havaittu?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.