Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  OR maneesi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.2.25 20:17:34

Ja jatkuu, halusitte tai ette.

Viimeisin ei kerennyt edeltävään ketjuun joten:

”Mutta onhan se tiedossa kenellä on jotain hampaankolossa seuraa ja hallitusta vastaan. Eipä niitä tarvi kovin kauaa miettiä.. ei varmaankaan ketään muuta kiinnosta tänne huudella viikosta ja jopa vuodesta toiseen.”

Nämä on aina niin ihania, kun kuvitellaan tunnistavansa joku anonyymilla foorumilla. Mulla ei ole mitään hampaankolossa seuraa, eikä hallitusta, vastaan. Mulla ei myöskään ole sukset ristissä kenenkään kanssa. Silti olen näihin keskusteluihin maneesin kunnosta osallistunut.

Toki jos niin varmoja tunnistamisesta olette, niin tulkaapa jutustelemaan seuraavalla kerralla kun alueella tavataan. Huikatkaa vaikka ”moi piste!”

Re: OR maneesi

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   13.2.25 20:37:58

Jos OR:n maneesin kuntoon tai mihinkään muuhunkaan haluaisi oikeasti vaikuttaa, se pitää tehdä jossain aivan muualla kuin hevostalli.netissä. Kannattaa varmaan miettiä, onko terveellistä kokea pakonomaista tarvetta kirjoittaa tänne.

Minäkin härötän nämä ja olen tyytyväinen, että edes joku tekee vapaaehtoistöitå seurassamme.

Päivämäärä:   13.2.25 20:54:32

^^ Kumma, että näiden keskustelujen jälkeen korjauksia aletaan kumminkin tehdä kun hallituksen viesti oli aluksi: ”ei korjattavaa”

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   13.2.25 21:15:40

Vi'ttuako täällä länkytät? Korjaukset on aloitettu ja sinun kaltaisesi voivat jatkossa pysyä poissa hallista.

Lähettäjä: Pyh 
Päivämäärä:   13.2.25 21:17:37

Ihmettelen ketjujen häröttämistä, kun itse sain sellaisen kuvan, että ennen tätä julkista keskustelua ongelma kiellettiin, eikä korjattavaa muka ollut. Sitten keskustelun myötä löytyikin tätä TUKES raporttia ja yhtäkkiä korjaustoimenpiteitä ollaankin tekemässä.

Allekirjoitan myös täysin mielipiteet, että tämä hallitus on epäonnistunut täysin tiedottamisessa ja viestinnässä kokonaisuudessaan.

Ja ei, itsellä ei ole millään tavalla omaa lehmää saati hevosta ojassa tämän asian suhteen, mutta mielenkiinnosta olen seurannut keskusteluja.

Päivämäärä:   13.2.25 21:20:54

” Vi'ttuako täällä länkytät? Korjaukset on aloitettu ja sinun kaltaisesi voivat jatkossa pysyä poissa hallista.”

Mitä korjauksia siellä nyt tehdään?

Lähettäjä: Heh!! :D 
Päivämäärä:   13.2.25 21:29:17

” Vi'ttuako täällä länkytät? Korjaukset on aloitettu ja sinun kaltaisesi voivat jatkossa pysyä poissa hallista.”

Tuliko tässä juuri Hallitus ottamaan kantaa?

Lähettäjä: EEE 
Päivämäärä:   13.2.25 21:33:27

Hyvä, että tästä on puhuttu ja puhutaan, en olisi muuten tiennyt hallin ongelmista ja olisin tullut kisoihin. Nyt tiedän jättää välistä.

OR muuten hieno seura, mutta selvähän se nyt on, että jotain pitää hallituksessa muuttua, tuollainen toiminta kun ei palvele ketään. Valitettavasti.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   13.2.25 21:51:59

" Nyt tiedän jättää välistä."

Miksi? Kun alusta on korjattu?

Lähettäjä: Myös tontilla 
Päivämäärä:   13.2.25 22:48:13

Lehtijutussa kerrotaan mm. että reunat laitetaan umpeen. Tämähän oli vain parannusehdotus tukesilta. Ei vaatimus, joten seura kiltisti korjaa tämän vaikka ei olisi pakko. Myös pohjaa kunnostetaan vaikka sekin on ollut hyvä.

Että voitteko jo lopettaa?

Ja viesti huonosta tiedotuksesta on varmasti jo mennyt perille…

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.